AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Heisann. Vi er et par som har hatt ubeskykket sex i rundt et halvt års tid. Før det gikk jeg på p piller når jeg husket de. Men nå i det siste har det dukket tanker opp i hodene våres om at kanskje en av oss er mindre fruktbare eller sterile. Jeg har aldri hatt problem med å bli gravid, er veldig fruktbar. To ganger har jeg blitt gravid innen en måned ( med en annen mann som ble et barn og en SA i uke 11). Den andre gangen hadde jeg gått fast på p piller i en lang stund og sluttet. Men nå så skjer det ingen ting. Står på venteliste for å komme inn på innvendig UL. Har hatt veldig rar menstruasjon etter jeg sluttet på ppiller - gikk på mercilon. Syklsen er nå alt fra 19 dager til 24 dager. De siste tre mnd har den vært nøyaktig på 23 dager og varer i ca en uke. Men så endte det noe rart. Vi hadde samleie ca rundt eggløsning, akkurat en uke etter fikk jeg en rar mensen, det bare kom, ingen mens symptomer før dag 2, og da kom det noen helt j... smerter i underlivet klarte ikke å stå oppreist. Det startet med en svak blod farge, så ble den brunaktig. to dager med klar blod farge så igjen en snål brun farge så forsvant den totalt etter ei uke, de tre siste dagene i den uken var det kun spotting. Min mens bruker å være slik at jeg blør kraftig i 6 dager og den 7 litt spotting med mensmurringer to dager før mens og veeelidg oppblåst, ingen ting av det nå. Vi ønsker veldig et barn (også fler), men dette begynner å gå på nervene. Er det noe lurt jeg kan spørre gyn. lege om angående fruktbarhet? Mannen vil ikke teste seg før jeg har vært på gyn undersøkelse. Men er det sant at menn som sykler mye kan bli sterile? han er en syklist
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå