hallingbrud Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Jeg gikk inn på http://www.panayotis.dk/ny_index.html og så på pronovias "Dreams"-kolleksjonen. Da falt jeg fullstendig!! De er jo kjempelekre alle sammen! Men er kjolene i den farven som er på bilde, eller "jukser" bildet litt? For meg så ser kjolene gull/krem-aktige ut, men er de det i virkeligheten? Noen som vet?! Jeg ser at butikken er i Vejle, men hvor er egentlig det? Nær kjøbenhavn? Jeg har lyst til å dra dit å prøve dem, jeg. Men bare hvis kjolene ikke viser seg å være helt hvite, eller butikken viser seg å være vanskelig tilgjengelig langt inni Danmark... (det må jo kunne gå ann å ta et fly dit...) Kanskje det ender opp med at jeg ikke kjøper den jeg hadde tenkt...
nessi Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 Enig i at kjolene er lekre, men de er ikke min stil. Velje ligger midt på Jylland, så det blir et godt stykke unna København.
Vestlandsbrud Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Hvorfor dra til Danmark, det finnes jo mange som fører Pronovias her i Norge? Hvis du tar Fjordline fra Bergen, går det busser til Vejle fra Hanstholm. Tar vel etpar timer kan jeg tenke meg. Da kan du jo ta en partyhelg samtidig ;-)
hallingbrud Skrevet 15. januar 2004 Forfatter #4 Skrevet 15. januar 2004 Grunnen til at jeg vil dra til Danmark å handle kjole, er at det er billigere. Hvor mye det stemmer for merket "Pronovias" vet jeg derimot ikke. Men jeg regner med det...
Vestlandsbrud Skrevet 15. januar 2004 #5 Skrevet 15. januar 2004 Prøv snart-gift.no. Det er visst Pronovias hun driver med.
Kosepia Skrevet 16. januar 2004 #6 Skrevet 16. januar 2004 Hei!! Skal selv ha en Pronovias kjole.. http://www.kristinsbrudesalong.no/images/p...063-detail1.gif Den er ikke i den kolleksjonen du så.. men så vidt jeg har forstått så er fargene like. Fargen er champagnefarget.. Ikke kremgul, ikke gull, men noe helt for seg selv. Nydelig, dersom du ikke vil ha helt hvit kjole! Lykke til med letingen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå