Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan ikke se at game of thrones går i dag, kan det stemme??? Er sesongen slutt? Hvis ikke, hvilken episode var det forrige torsdag?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Var siste episode i sesongen forrige gang dessverre. Men andre sesong er snart klar. Bare synd den ikke blir sendt her i norge på lenge :P

Skrevet

What??? Nå har jeg en tom følelse inni meg og føler at torsdager er bortkastet:(

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke se at game of thrones går i dag, kan det stemme??? Er sesongen slutt? Hvis ikke, hvilken episode var det forrige torsdag?

Det var vel 10'ende episode som er den siste i sesong 1.. BUT FEAR NOT MY CHILD! ..

Sesong 2 er rett rundt hjørnet (i USA), men den blir jo tilgjengelig for "pirater" på nettet et par timer etterpå :)

• Liker 2
Skrevet

Torrentdamage, here I come!

Skrevet

Jeg er litt egosadist og liker at det er en uke i mellom. Men jeg var jo ikke mentalt forberedt på at det skulle være et år til neste episode. Har dessuten en liten pc som det ikke lar seg se noe sæelig på. Snufs..

AnonymBruker
Skrevet

Om du har Canal+ begynner de å sende sesong 2 i begynnelsen av mai. :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Åååh, som jeg gleder meg til sesong 2! Jeg har ikke lest bøkene, så jeg hadde ikke peiling på hva som kom til å skje. Mistet nesten pusten når hun reiste seg med dragebabyene!

Hadde egentlig bestemt meg for å ikke laste ned denne serien, men nå vet jeg ikke helt om jeg greier å vente til det fortsetter på nrk. Er det virkelig et helt år til de sender sesong 2?

Skrevet (endret)

Å nei, et helt år. Prøv å reise tilbake i tid til 1996-2000, lese de første tre bøkene i serien etter hvert som de kommer ut, og SÅ vente på fortsettelsen.

Endret av Leifr
Skrevet

Å nei, et helt år. Prøv å reise tilbake i tid til 1996-2000, lese de første tre bøkene i serien etter hvert som de kommer ut, og SÅ vente på fortsettelsen.

Haha, kjenner til det. Fikk min første WoT i -97.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er litt egosadist og liker at det er en uke i mellom. Men jeg var jo ikke mentalt forberedt på at det skulle være et år til neste episode. Har dessuten en liten pc som det ikke lar seg se noe sæelig på. Snufs..

Går an å koble pcen til tven ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...