Mally Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Skal snart ut og reise, og det å handle på tax free er jo alltid et lite høydepunkt. Lurer bare litt på om det er noe å spare på å kjøpe sminke på taxfree? Har veldig lyst å kjøpe noen nye produkter, og lurer på om jeg skal vente til jeg skal på tur. Trenger en god foundation. Noen som har erfaring med priser på taxtree i forhold til kosmetikkbutikker i Norge? Har tenkt litt på artdeco, selges dette på taxfree? Hva pleier dere å handle på taxfree? Noen "must" å ta med hjem?
marthes Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 skal du reise fra oslo så sjekk ut www.dutyfree.no der finner du priser og slik
Gjest Cuntzilla Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Det er veldig mye å spare i forhold til parfymerier i Norge ja, da de er latterlig overpriset! Jeg kjøper det meste jeg bruker på nettet da, da er det ikke noe å spare på tax free. Så jeg kjøper det jeg trenger hvis jeg er tom for det, og kjeder jeg meg mye og har penger som brenner i lomma så kan jeg kjøpe noe bare fordi jeg fikk lyst. Men de har ikke mye av det jeg bruker innen hudpleie, og jeg er lei av utvalget de har i sminke. Særlig når MAC-disken forsvant på Gardermoen :/ Så sparer helst pengene til å shoppe på større sminkebutikker der jeg skal, som oftest er det like billig der og ikke minst uendelig mye bedre utvalg Et klassisk must er Biotherm sin bodylotion, den er alltid på tilbud og en av mine favoritter. Ellers plukker jeg gjerne opp en type reisepakke med mascara om jeg er tom, en 2pack Lancome, en YSL Faux cils + touche eclat, Helena Rubinstein med eyeliner og sminkefjerner e.l. Og Clinique naturally gentle sminkefjerner. Det er vel egentlig de 3 tingene jeg pleier å kjøpe på tax free. Som jeg like gjerne kunne kjøpt på nettet, men når man reiser litt så er det jo like greit å plukke det opp på flyplassen. Trooor ikke jeg har sett Art Deco på de større flyplassene i Norge, men har ikke oversikt over alle andre flyplasser i verden =)
Mally Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2012 skal du reise fra oslo så sjekk ut www.dutyfree.no der finner du priser og slik Det var smart Takk for tips!
Mally Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 15. mars 2012 Jeg skal til Bangkok, kanskje jeg heller finner noen gode kosmetikk butikker der :D noen erfaringer?
Gjest Badabing Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Det man sparer mest på, er vel parfyme og sånne pakker med flere concealere eller maskaraer i. De har parfymerier på flyplassen ved Bangkok også, men jeg husker dessverre ikke om det var så mye å spare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå