Gå til innhold

tupperware


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tuppedama

skal på tupperware....bør vel kjøpe noe (kjøpepress ikke sant, bob bob)

hvilke produkter er SMARTE fra tupperware- og ikke så dyre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Oppbevaringsbokser får man jo aldri nok av (ikke jeg i allefall). Plastbokser til ris, pasta eller til å fryse/oppbevare rester i er supre og koster ikke så mye (vel, de litt større boksene kan jo koste en del). Ellers er en slik kakeboks med håndtak veldig smart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en slik grønnsaksboks i kjøleskapet som har "lufteluker" og gjør at grønnsakene holder seg ekstra lenge... Ellers har jeg drøssevis med bokser i alle slags fasonger, bruker alle masse. En stor boks som det går ann å fryse en hel rund (sjokolade)-kake i er kjempekjekt å ha hvis du er som meg og synes det kan være kjekt å ha noe på lur i fryseren...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

:briller: Jeg absolutt DIGGER Tupperwear! Osteklokken er utrolig praktisk, så slipper man disse dumme posene eller plasten rundt osten.

Ellers må man bare ha citrusskrelleren! Helt genial!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grønnsaksboksene som er nevnt tidligere er fantastiske! Kjøp den som er lilla (hvis det bare er en lilla), den er akkurat passe stor! Det går akkurat 1 kg gulerøtter i den!

Ellers er jeg superfornøyd med potetskrelleren (kjempeskarp) og et sett med boller som gjør at potetgullet holder seg sprøtt i minst en uke!

Egentlig er jeg fornøyd med alt jeg har derfra, men de tingene jeg nevnte er de beste kjøpene...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg har jobbet i tupperware og har masse produkter, men det som jeg bruker mest og som jeg ikke kan leve foruten er potetskrelleren.

Salatboller med rist er også kjempesmart, spesielt når du skal tine reker og andre frosne ting. Fordi da slipper maten å ligge i sin egen saft og den holder seg mye ferskere. Det samme med salat.

Liker også kaketinene veldig godt.

http://order.tupperware.com/coe/app/home

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Finnes det fortsatt?? wow :-)

Mama har en bake-bolle hvor lokket "poffer" av når gjærdeigen er ferdig hevet. Den kjøpte hun vel på 70-tallet en gang. Og virker like fint fortsatt. Men den er veldig orange.. :-)

Misunder henne faktisk den litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slikkepottene derfra liker jeg veldig godt og bruker masse, dessuten er det eviglang garanti på dem så hvis f.eks tuppen brekker av eller noe så får man ny.

Har bakesettet fra TW som jeg bruker ofte(det inneholder kjevle, underlag, bakebolle, desilitermål, og enten slikkepott eller sprøytepose).

Potetskrelleren har jeg ikke selv, men mange har skrytt av denne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merethe:Salatboller med rist er også kjempesmart, spesielt når du skal tine reker og andre frosne ting. Fordi da slipper maten å ligge i sin egen saft og den holder seg mye ferskere. Det samme med salat.

:enig:

den er jeg veldig fornøyd med,bruker den for det meste til salat,da vi som regel har salat til rettene våre=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Boksåpnern er fantastisk. Litt vanskelig å forstå til å begynne med, for den skjærer rundt boksen, ikke på lokket. Man slipper å slite seg ut + at det blir ingen skarpe kanter å skjære seg på etterpå.

Kjevleunderlaget er et must når jeg lager marsipanlokk til kaker.

Er også fornøyd med påleggboks med flere bokser som du kan stable sammen m/ett lokk. Passer også bra til matboks, og veldig fin hvis man har flere pålegg.

men NB! Penga flyr på tupperware party. Det første jeg var på ble mye dyrere enn jeg trodde, for det er kostbart. Prioriter derfor, så du ikke blir sjokket av prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil anbefale Servofix'en jeg, for den er helt suveren. Bruker den til alt mulig egentlig. Pølser, pommes frites, grønnsaker + + + Kjekt for ting som skal holdes varmt iallfall! Tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten Servofix-settet! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med Tjorven:)

Servofixen er helt genial til det meste egentlig.

I tillegg er den største bakebollen med poff av lokk, også genial:)

Kaketine er jo alltid greit å ha hvis du ikke har det fra før av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har vi også en egen beholder til sylteagurker o.l. hjemme. Er usikker på om denne fortsatt er i sortementet, men den er også genial. Det er en ganske høy boks som også har en slags sil innvendig. Når man løfter opp denne silen, siles all væsken av og man kan plukke til seg sylteagurker uten å kave rundt i væsken.

Ellers har jeg også Trylleform og Gelo-ring (?), og de er kjekke til fiskekabaret, desserter o.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kaketine, bakebolle slikkepott (som kan brukes i varme gryter) , boksåpner, kjevle (som kan fylles med vann) og salatslynge...

- er de store hitene i min venneflokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir vel en del repetisjon, men her er min liste: kaketine, sitrus-skreller, salat-boksen som holder salaten fin lenge, boksåpneren og en "damp-boks" som er ypperlig til wienerpølser, reker og pasta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Jeg så denne tråden om tupperwear, og måtte bare driste meg til å si, at om noen av dere er interessert i å ha en demonstrasjon hjemme, ( og bor i Oslo) må dere gjerne sende meg en PM. En flott anledning til å invitere venninner over på besøk, og så får man jo så flotte vertinnepresanger :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg har kun tre tupperware ting men de bruker jeg daglig og er kjempefornøyd med de:osteklokke, matboksen min og bokser som jeg kan stable. Ypperlig til å ha pølsepålegg i.

Forresten kunne jeg tenkt meg på tupperwareparty snart men jeg ser ikke så mye til det lenger, men Ludde jeg bor dessverre utafor Oslo...... :cry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kun tre tupperware ting men de bruker jeg daglig og er kjempefornøyd med de:osteklokke, matboksen min og bokser som jeg kan stable. Ypperlig til å ha pølsepålegg i.

Forresten kunne jeg tenkt meg på tupperwareparty snart men jeg ser ikke så mye til det lenger, men Ludde jeg bor dessverre utafor Oslo...... :cry:

Hei Smile!

Du må gjerne sende meg en PM med telefonnummeret ditt og hvor i landet du bor, så kan jeg prøve å få videreformidlet det til noen i ditt område.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...