Gjest tuppedama Skrevet 14. januar 2004 #1 Del Skrevet 14. januar 2004 skal på tupperware....bør vel kjøpe noe (kjøpepress ikke sant, bob bob) hvilke produkter er SMARTE fra tupperware- og ikke så dyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 14. januar 2004 #2 Del Skrevet 14. januar 2004 Oppbevaringsbokser får man jo aldri nok av (ikke jeg i allefall). Plastbokser til ris, pasta eller til å fryse/oppbevare rester i er supre og koster ikke så mye (vel, de litt større boksene kan jo koste en del). Ellers er en slik kakeboks med håndtak veldig smart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Grooo Skrevet 14. januar 2004 #3 Del Skrevet 14. januar 2004 Har en slik grønnsaksboks i kjøleskapet som har "lufteluker" og gjør at grønnsakene holder seg ekstra lenge... Ellers har jeg drøssevis med bokser i alle slags fasonger, bruker alle masse. En stor boks som det går ann å fryse en hel rund (sjokolade)-kake i er kjempekjekt å ha hvis du er som meg og synes det kan være kjekt å ha noe på lur i fryseren... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #4 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg absolutt DIGGER Tupperwear! Osteklokken er utrolig praktisk, så slipper man disse dumme posene eller plasten rundt osten. Ellers må man bare ha citrusskrelleren! Helt genial! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
maiaa Skrevet 14. januar 2004 #5 Del Skrevet 14. januar 2004 Grønnsaksboksene som er nevnt tidligere er fantastiske! Kjøp den som er lilla (hvis det bare er en lilla), den er akkurat passe stor! Det går akkurat 1 kg gulerøtter i den! Ellers er jeg superfornøyd med potetskrelleren (kjempeskarp) og et sett med boller som gjør at potetgullet holder seg sprøtt i minst en uke! Egentlig er jeg fornøyd med alt jeg har derfra, men de tingene jeg nevnte er de beste kjøpene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #6 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har jobbet i tupperware og har masse produkter, men det som jeg bruker mest og som jeg ikke kan leve foruten er potetskrelleren. Salatboller med rist er også kjempesmart, spesielt når du skal tine reker og andre frosne ting. Fordi da slipper maten å ligge i sin egen saft og den holder seg mye ferskere. Det samme med salat. Liker også kaketinene veldig godt. http://order.tupperware.com/coe/app/home Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snuppelure Skrevet 14. januar 2004 #7 Del Skrevet 14. januar 2004 Finnes det fortsatt?? wow :-) Mama har en bake-bolle hvor lokket "poffer" av når gjærdeigen er ferdig hevet. Den kjøpte hun vel på 70-tallet en gang. Og virker like fint fortsatt. Men den er veldig orange.. :-) Misunder henne faktisk den litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cilla Skrevet 14. januar 2004 #8 Del Skrevet 14. januar 2004 Slikkepottene derfra liker jeg veldig godt og bruker masse, dessuten er det eviglang garanti på dem så hvis f.eks tuppen brekker av eller noe så får man ny. Har bakesettet fra TW som jeg bruker ofte(det inneholder kjevle, underlag, bakebolle, desilitermål, og enten slikkepott eller sprøytepose). Potetskrelleren har jeg ikke selv, men mange har skrytt av denne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lenny Skrevet 14. januar 2004 #9 Del Skrevet 14. januar 2004 merethe:Salatboller med rist er også kjempesmart, spesielt når du skal tine reker og andre frosne ting. Fordi da slipper maten å ligge i sin egen saft og den holder seg mye ferskere. Det samme med salat. den er jeg veldig fornøyd med,bruker den for det meste til salat,da vi som regel har salat til rettene våre=) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 14. januar 2004 #10 Del Skrevet 14. januar 2004 Boksåpnern er fantastisk. Litt vanskelig å forstå til å begynne med, for den skjærer rundt boksen, ikke på lokket. Man slipper å slite seg ut + at det blir ingen skarpe kanter å skjære seg på etterpå. Kjevleunderlaget er et must når jeg lager marsipanlokk til kaker. Er også fornøyd med påleggboks med flere bokser som du kan stable sammen m/ett lokk. Passer også bra til matboks, og veldig fin hvis man har flere pålegg. men NB! Penga flyr på tupperware party. Det første jeg var på ble mye dyrere enn jeg trodde, for det er kostbart. Prioriter derfor, så du ikke blir sjokket av prisen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 15. januar 2004 #11 Del Skrevet 15. januar 2004 Vil anbefale Servofix'en jeg, for den er helt suveren. Bruker den til alt mulig egentlig. Pølser, pommes frites, grønnsaker + + + Kjekt for ting som skal holdes varmt iallfall! Tror nesten ikke jeg hadde klart meg uten Servofix-settet! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kristi Skrevet 15. januar 2004 #12 Del Skrevet 15. januar 2004 Enig med Tjorven:) Servofixen er helt genial til det meste egentlig. I tillegg er den største bakebollen med poff av lokk, også genial:) Kaketine er jo alltid greit å ha hvis du ikke har det fra før av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tjorven Skrevet 16. januar 2004 #13 Del Skrevet 16. januar 2004 I tillegg har vi også en egen beholder til sylteagurker o.l. hjemme. Er usikker på om denne fortsatt er i sortementet, men den er også genial. Det er en ganske høy boks som også har en slags sil innvendig. Når man løfter opp denne silen, siles all væsken av og man kan plukke til seg sylteagurker uten å kave rundt i væsken. Ellers har jeg også Trylleform og Gelo-ring (?), og de er kjekke til fiskekabaret, desserter o.l. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
:-) anna Skrevet 16. januar 2004 #14 Del Skrevet 16. januar 2004 Kaketine, bakebolle slikkepott (som kan brukes i varme gryter) , boksåpner, kjevle (som kan fylles med vann) og salatslynge... - er de store hitene i min venneflokk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ringblomst Skrevet 16. januar 2004 #15 Del Skrevet 16. januar 2004 Blir vel en del repetisjon, men her er min liste: kaketine, sitrus-skreller, salat-boksen som holder salaten fin lenge, boksåpneren og en "damp-boks" som er ypperlig til wienerpølser, reker og pasta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludde Skrevet 28. april 2004 #16 Del Skrevet 28. april 2004 Jeg så denne tråden om tupperwear, og måtte bare driste meg til å si, at om noen av dere er interessert i å ha en demonstrasjon hjemme, ( og bor i Oslo) må dere gjerne sende meg en PM. En flott anledning til å invitere venninner over på besøk, og så får man jo så flotte vertinnepresanger Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smile Skrevet 28. april 2004 #17 Del Skrevet 28. april 2004 jeg har kun tre tupperware ting men de bruker jeg daglig og er kjempefornøyd med de:osteklokke, matboksen min og bokser som jeg kan stable. Ypperlig til å ha pølsepålegg i. Forresten kunne jeg tenkt meg på tupperwareparty snart men jeg ser ikke så mye til det lenger, men Ludde jeg bor dessverre utafor Oslo...... :cry: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ludde Skrevet 29. april 2004 #18 Del Skrevet 29. april 2004 jeg har kun tre tupperware ting men de bruker jeg daglig og er kjempefornøyd med de:osteklokke, matboksen min og bokser som jeg kan stable. Ypperlig til å ha pølsepålegg i. Forresten kunne jeg tenkt meg på tupperwareparty snart men jeg ser ikke så mye til det lenger, men Ludde jeg bor dessverre utafor Oslo...... :cry: Hei Smile! Du må gjerne sende meg en PM med telefonnummeret ditt og hvor i landet du bor, så kan jeg prøve å få videreformidlet det til noen i ditt område. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå