AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Må bare få lufte tankene mine litt, for jeg er mildt sagt litt forundret kan man si. 15 februar bestemte jeg og min mann oss for å bli prøvere. Vi kom frem til at det var bedre å starte nå med prøvingen enn å vente noen år fordi jeg hadde fått beskjed fra gynekologen min at eggstokkene var fulle av cyster og graviditet derfor kunne bli et problem når den dagen kom :\ I tillegg har jeg hatt uregelmessig mens de siste 4 årene etter at jeg slutta på p-sprøyta, så ante egentlig ikke når eggløsning var heller. Siste mens kom 11 februar så bestemte oss for å prøve den 25 feb da eggløsningen ville vært da hvis jeg hadde en syklus på 28 dager. Men vi ante jo ikke siden den alltid er så uregelmessig! Pga sykdom ble det ikke noe mer hankypanky den mnd. Vel, i går 14 mars tissa jeg på en test bare for "moro" og den viste jammen 3+ !!!! Hva i... Cyster, uregelmessig mens og EN tur på soverommet, så ble jeg gravid. Har jeg bare vært ufattelig heldig eller er det lettere enn man skulle tro? Har alltid forberedt meg mentalt på at jeg kom til å slite for å få barn. Jeg klarer bare ikke skjønne...... 1
stina_00 Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 ts her. takk for alle gratulasjoner har liksom ikke helt synket inn enda, men sjønner at denne var vi veldig veldig heldig 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå