Gå til innhold

Kan meldinger "forsvinne" på sukker?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har noen vært borti at meldinger på sukker ikke kommer fram?

Det har skjedd flere ganger at menn jeg har "samtaler" med plutselig slutter å svare. Jeg regner jo med det er fordi de ikke gidder å skrive mer og ikke er modne nok til å si fra, og det er egentlig helt greit, for de har ikke vært sååå interessante. Men så begynte jeg å fundere litt på om det kan skje at de faktisk har skrevet, men meldingen ikke kom fram til meg?

Som sagt, disse mennene er ikke interessante nok til at jeg gidder å skrive en ny melding for å spørre, og det er ikke noe jeg tenker mye over, men jeg ble bare litt nysgjerrig på om noen har vært borti det.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Lurer faktisk på akkurat det samme. Så har ikke noe svar på spørsmålet :P

Skrevet

Nei, de forsvinner ikke. Det kommer frem om de har lest meldingen fra deg eller ikke. Og svarer de ikke, er de ikke interessert. Snakker om erfaring :(

Skrevet

Undertiden er jeg ikke så desperat. Derfor gidder jeg heller ikke svare på det jeg ikke finner interessant nok.

AnonymBruker
Skrevet

Spurte om det samme på forumet på sukker, og der var det noen som hadde opplevd at meldingene faktisk ikke kom fram. Så det kan visst skje. Teit da, for da vet man jo ikke om fyren bare er uinteressert, eller om det faktisk har skjedd en feil...

AnonymBruker
Skrevet

Irriterende at man kan se hvilke som er lest og ikke.... DET er stort sett d eneste jeg ikke liker ved Sukker.

Gjest Tidssone
Skrevet

Vær obs på at dersom meldingene leses via mobilen, står de fortsatt som ulest. De kommer ikke opp som lest før de har vært åpnet på kompjuteren din. Har jeg hørt.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk! Da skal jeg lese fra mobilen neste gang!

AnonymBruker
Skrevet

Må innrømme at noen av mine meldingene jeg mottok tidligere "forsvant" :( Rett og slett fordi det var menn jeg ikke følte noen kjemi med eller hadde interesse av.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...