AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Fra en annen tråd: Det kan vel oppstå litt problemer rundt det at man er i forskjellige faser av livet? En 17-åring går fortsatt på skolen, mens en på 26 gjerne er i full jobb. Slike ting hører jeg ofte. Men er det nå egentlig et problem at den ene er i jobb mens den andre studerer? Er ikke dette bare noe folk gjentar til det kjedsommelige uten å tenke over det? For meg virker det som et større problem at den yngste parten har mindre livserfaring.
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 At en studerer og en jobber er vel ikke i seg selv et problem. Men den som jobber har jo faste tider han skal forholde seg til og tjener naturligvis en del mer. En student har mer fleksibiliet i forhold til tid, og i studietiden så kan det bli en del fester, gjerne midt i uka. Slike ting kan jo gjøre at det kan være vanskelig å opprettholde et forhold.
AnonymBruker Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 jeg ville vel tro at mye av problemene kommer på sikt. feks er kanskje en mann på 30 ivrig på å få barn, kanskje gifte seg, kjøpe hus etc.. en på 21 derimot, er kanskje mer ivrig på å fullføre utdannelse, få seg en fast jobb (som jo kan være kjekt når man skal kjøpe hus) ikke veldig interessert i barn enda, fester osv. Da vil det jo bli en real kræsj for å si det slik.. og selvfølgelig er det jo ikke kjempestas for en på 26 å aldri kunne dra ut i helgene med kjæresten, for h*n er ikke gammel nok. kjæresten kan aldri kjøpe med seg alkohol, tobakk, kjøre/hente om det skulle være behov, kan ikke kjøpe hverken hus eller bil, en 17-åring kan ikke en gang signere en leiekontrakt uten mor eller far..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå