Gjest ung kvinne :) Skrevet 14. januar 2004 #1 Del Skrevet 14. januar 2004 er så kåt :o på en mann som behandler kroppen min sisst jeg var hos han, tok han armen min slik at den kom nær underlivet hans.. skal si et var varmt der ja.. plutselig sa han at han måtte ut... javel, etter ca 5 min kom han tilbake igjen.. det er de gangene tiden bare stanser når vi ser på hverandre.. vi flørter voldsomt - dere synes sikkert jeg er dum, shit la gå! måtte bare fortelle dette til noen.. :oops: trengte få det ut - mine små skittene tanker vet jo at det aldri kan skje noe som helst siden vi har møtts på denne måten- - MEN det er en go tanke i en ikke så go hverdag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #2 Del Skrevet 15. januar 2004 :D Kos deg med fantasiene dine, du! Og aldri si aldri... Noenganger blir de mest utenkelige fantasiene virkelighet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rapitap Skrevet 15. januar 2004 #3 Del Skrevet 15. januar 2004 Men hva mener du? Kan ikke bli noe fordi dere har møttes på den måten? At han bare har ført hånden din ned der og utenpå mener du? Og derfor er det den måten som hindrer dere i å treffes... :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #4 Del Skrevet 15. januar 2004 Men hva mener du? Kan ikke bli noe fordi dere har møttes på den måten? At han bare har ført hånden din ned der og utenpå mener du? Og derfor er det den måten som hindrer dere i å treffes... :klø: Jeg tolket det som at han er legen eller tannlegen hennes eller noe sånt... Muligens pjuskologen... Og at det derfor ikke kunne bli noe.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 15. januar 2004 #5 Del Skrevet 15. januar 2004 Jeg også tolket det som at hun går til behandling hos en eller annen lege. Høres spennende ut............ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 15. januar 2004 #6 Del Skrevet 15. januar 2004 Det er vel en ganske anerkjent og vanlig fantasi det, ja. Tror jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovvi Skrevet 15. januar 2004 #7 Del Skrevet 15. januar 2004 ooops, glemer alltid å logge emg inn før jeg svarer............ Ja, jeg har iallefall hatt en del fantasier på disse områdene...... Men den mest flaue har jg enda tilgode å overgå........... Fysioterapeauten min var en utrolig kjekk mann på min alder. Jeg ble helt matt bare han så på meg. Vi hadde en flørt i ganske lang tid, helt til det mest flaue i mitt liv skjedde. Det har seg jo sånn at man helst vil ta seg bra ut, være ren og pen og lukt nogenlunde friskt når man skal til lege e.l. Ikke minst om man vil gjøre intrykk på noen....Ryggen min hadde låst seg fullstendig, og jeg fikk hastetime til terapeuten min....stod på bussen, tvekrøkt og jævlig da det utenkelige skjedde........jeg fikk mensen! I hvit bukse.........Så der lå jeg på behandlingsbenken da, svett og klam, skitten og fæl- hos verdens mest kjekkeste(fikk jo begrenset litt av skaden på venteværelsets toalett, men allikevel.....) :oops: . hadde det ikke vært for at jeg hadde så vondt i ryggen, ville jeg aldri i verden gått til denne mannen i den fortfatning jeg var i. .....Du kan si det sånn, at jeg aldri så den mannen igjen. Jeg fant meg en annen fysioterapeut- en kvinnelig en. Så langt kom altså min flørt med min fantasi.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå