Blister Skrevet 15. mars 2012 #1 Del Skrevet 15. mars 2012 Kan noen beskrive hva mozarella smaker? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvist Skrevet 15. mars 2012 #2 Del Skrevet 15. mars 2012 Tror min beste beskrivelse er mykt, hvitt og mildt. I hvertfall hvis du mener mozzarella av kumelk, den av bøffelmelk smaker en anelse mer og er mye mye dyrere. Alene er mozzarella bare kjedelig, men f.eks sammen med tomat og litt basilikum og salt bidrar den med myk kremet konsistens og litt fett som hever smaken veldig. Den er god smeltet også, men hvis den får for lenge i ovnen (som f.eks på en gammeldags norsk pizza) synes jeg den blir litt seig og rar. Best med kort og heller kraftig oppvarming. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blister Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #3 Del Skrevet 15. mars 2012 Hørtes supert ut! Da skal den prøves på min italienskinspirerte pizza :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ludovie Skrevet 15. mars 2012 #4 Del Skrevet 15. mars 2012 Veldig enig med Kvist. (Pluss at olivenolje også er veldig godt sammen med mozzarella.) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roo Skrevet 15. mars 2012 #5 Del Skrevet 15. mars 2012 Smaker himmelsk! Nyt pizzaen din. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg spiser den i salad. Og på skive med salad oppå. Men da må jeg nevne at jeg bruker ikke kumelk. Bare den som er laga av bøffel. Smaken er rikere, fyldigere hvis man kan si det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå