Gå til innhold

Er han kun ute etter sex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Jeg hadde en ONS med kompisen til en venn av meg. Det skjedde helt tilfeldig etter en bytur med vennegjengen, vi hadde ikke flørta noe særlig før denne kvelden. Jeg kjente han ikke veldig godt, men har truffet han en del ganger før. Vi valgte å holde det hemmelig, siden jeg synes det var litt flaut siden han er 23 år og jeg er 27. Men de neste helgene fortsatte vi å ha sex hver gang vi var ute. Tilslutt fant vennegjengen ut av det også, noe som jeg ikke brydde meg om siden jeg var blitt så gla i han! Fikk høre at han hadde følelser for meg også, men det merket jeg ikke noe særlig til. Jeg har jo selvfølgelig blitt kjempe forelska i han nå, og vet ikke helt hva jeg skal gjøre. Vi har ikke så mye kontakt utenom helgene, utenom når vi møtes med vennegjengen, og da later vi som ingenting, sånn som det var før vi begynte å ha sex. Jeg har også overhørt han snakke med gutta, og da er han tøffen, og snakker om meg kun som et ligg osv. Jeg vet ærlig talt ikke hva jeg skal gjøre nå i denne situasjonen. Selv om han virker så av, kan han ha følelser for meg allikevell? Eller er det kun snakk om ONS for han? Er det noen som har vært i lignende situasjoner vil jeg gjerne høre. Vil helst unngå kjærlighetssorg :(

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ha ONS hvis du er interessert i en fyr.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Trolig er han kun ute etter sex.

Hva annet skal en mann med ei dame forresten? Har du tenkt på det?

• Liker 5
Skrevet

Hvorfor skulle han ikke være ute etter sex, men har det egentlig noe å si? De der forelskagreiene er så utdaterte at det halve kunne vært nok.

Skrevet

Ja vet at man ikke ska ha ONS med en fyr man liker, men likte han ikke så godt da det skjedde heller da. Men skjønner hva du mener. Skal slutte med det nå, så ser jeg hva som skjer da! Men litt vanskelig å ha selvkontroll akkurat der :/

Men vet ikke helt om det å være forelska er så utdatert akkurat. Synes det virker fryktelig kjipt hvis man syns det! Men uansett så er jeg no det nå. Ikke så mye å gjøre med det desverre!

Skrevet

Ja vet at man ikke ska ha ONS med en fyr man liker, men likte han ikke så godt da det skjedde heller da. Men skjønner hva du mener. Skal slutte med det nå, så ser jeg hva som skjer da! Men litt vanskelig å ha selvkontroll akkurat der :/

Hvis en gutt virkelig vil i buksa på deg, kan han late som i lange tider, til du er ferdig med "ikke pule på første date" spillet. Har gjort det selv med jenter jeg har vært hypp på, og tro meg, det funker som bare det.

Skrevet

Hmm okei. Pokker ble jo vanskelig detta! Han er egentlig ganske rett fram me meg når vi møtes. Litt tøffen å sier ting som tyder på at han bare vil en ting, men håpa kanskje litt på at det bare var litt spill for ikke å virke så "jentete". Kompisene hans sier han er en kjærestetype og ikke en player! Og han er den godeste gutten jeg har møtt. Men da får jeg vel bare fortsette da, nyte det mens jeg kan! :) Men prøve å komme meg vekk fra alle følelsene.

Men er det slik at hvis du ligger med en gutt tidlig, så ødlegger du vanligvis sjansen for at det blir noe mer?

AnonymBruker
Skrevet

litt vanskelig å ha selvkontroll akkurat der :/

Nei, det er ikke vanskelig.

AnonymBruker
Skrevet

er det slik at hvis du ligger med en gutt tidlig, så ødlegger du vanligvis sjansen for at det blir noe mer?

Ja. Gutter er ikke interessert i løse jenter til annet enn bruk og kast.

• Liker 1
Skrevet

Off jaja.. Kjipt svar å få. Men han vet at jeg egentlig ikke er løs, men han var helt uimotstålig den kvelden, og ble mye alkohol ;) Vi kjenner hverandre såpass at han vet jeg ikke er ei tøs som ligger rundt! Menmen.. Gjort er gjort! Han gjorde jo akkuarat det samme som meg, like løs han da. Det er like usexy for jenter som det er for gutter akkurat det der!

AnonymBruker
Skrevet

Det tar seg litt bedre ut for en mann å være "løs" ;)

Det var en som skrev her inne at en god nøkkel låser opp mange låser, mens en dårlig lås blir låst opp av mange nøkler.

Skrevet

Det var en som skrev her inne at en god nøkkel låser opp mange låser, mens en dårlig lås blir låst opp av mange nøkler.

De "gode låsene" jeg kjenner leter utelukkende etter "dårlige nøkler", og de "dårlige nøklene" jeg kjenner fortviler fordi de bare finner "dårlige låser"

• Liker 1
Gjest Madelene1
Skrevet

Ja. Gutter er ikke interessert i løse jenter til annet enn bruk og kast.

Rart at menn kan ha sex med mange, og han blir tøffen selv, om en kvinne har sex med mange så er hun løs og det blir "bruk og kast"...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har også overhørt han snakke med gutta, og da er han tøffen, og snakker om meg kun som et ligg osv.

For en j**la idiot.

Med det sagt, så prøver mange å opprettholde et tøft image blant gutta og av en eller annen grunn virker det som mange gutter ikke kan fortelle til sine kamerater rett ut at de liker en jente. Ser tendenser til det i min egen sosiale sirkel også.

Hva med å spørre han neste gang dere er alene? Om du ønsker noe seriøst og å finne ut av ting, kan det være en idè å møtest edru.

:)

• Liker 2
Skrevet

hehe.. Har sett den jeg også:) Er jo selvfølgelig litt enig at det tar seg bedre ut for en mann, men uansett da. Kjipt for oss jenter!

Men hvis du er skikkelig keen på ei dame og blir bedre og bedre kjent med hu, det kan da ikke spille noen rolle at dere lå sammen tidlig? Som sagt så "kjente" jeg fyren ca et halvt år før det skjedde noe. Men det kjipe er vel at det skjedde i fylla da. Tror ikke han hadde noen utspekulert plan på at det skulle skje noe, det bare skjedde.

Skrevet

Men hvis du er skikkelig keen på ei dame og blir bedre og bedre kjent med hun, det kan da ikke spille noen rolle at dere lå sammen tidlig?

Ikke for min del ihvertfall. Jeg tenker fortsatt på hun jeg hadde sex med mindre enn to timer etter at vi møttes første gang.

Men av en eller annen grunn er det en del menn som er uenige med meg i akkurat det, uten at jeg forstår hvorfor.

Skrevet

Rart at menn kan ha sex med mange, og han blir tøffen selv, om en kvinne har sex med mange så er hun løs og det blir "bruk og kast"...

Grunnen kan bare være at kvinner er dumme nok til å finne seg i en slik oppførsel ifra mannfolk.

Hadde kvinner sett på mannfolk som løse så hadde det aldri blitt noe større problem.

AnonymBruker
Skrevet

Bullshit. De "nøklene" som holder på sånn ender nok opp med grønn sperm og aids.

• Liker 1
Skrevet

Bra å høre at ikke alle gutter er like på det punktet -J- :) Tror han er den typen som vil tøffe seg litt ja.. For av det jeg har forstått så skjer ikke dette med han så ofte! Tror ikke han er så erfaren med at en jente har så lyst på han som jeg har! Men utrolig deilig å høre at han ikke nødvendigvis tenker bruk og kast om meg :-) han er jo litt ung også...

Vet ikke om jeg helt vil spørra han om va han tenker. Litt redd for å bli oppfattet som at jeg er trengende, og er sjelden helt alene med han når vi er edru. Vennegjengen er som regel med :(

Skrevet

Bra å høre at ikke alle gutter er like på det punktet -J- :) Tror han er den typen som vil tøffe seg litt ja...

Din unge alder til tross har du visst forstått litt av psykologien til en unggutt og alt det medfører seg av usikkerhet. :)

Men, det jeg synes er rart er at barrieren skal være så høy for å ta kontakt med en du alt har hatt sex med flere ganger. Det er jo en liten sannsynlighet for at han også er sjenert og usikker da, vet du. ;)

Du trenger ikke gjøre noen stor greie ut av det. Spør om han har lyst å bli med å kjøpe iskrem i vårsola og rusle en tur eller hva du nå måtte føle for.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...