Lisa-Marie Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hei! I dag mottok jeg 15% salisylsyre, alkoholrens og et middel som skal nøytralisere syren etter behandlingen. Jeg skal prøve dette mot hudormene og de store porene mine. Så før jeg begynner: Noen som har prøvd denne syren? Hva synes dere, hjelp det? Og hvordan ble huden?
Gjest BabyBlue Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Her er en laaang tråd om emnet. Der kan du lese om applikasjon og andre syrer også =)
Lisa-Marie Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Leste igjennom hele den tråden, og ble ikke så mye klokere egentlig. Var lite snakk om resultater når det kommer til salisylsyre, og de som var mest ivrig på å svare hadde gjort dette masse og tålte mye. Så er litt skummelt for de som ikke vet så mye å lese der, for det kan virke som at syre er "lett som en plett". Hu ene som bruke salisylsyre satt med det i mange minutter og flere ganger i uka, på min bruksanvisning står det max en gang pr. 7-10 dager og mellom 1-4min. Men kjørte i gang i går med første peeling, dæven det svei! Klarte så vidt å ha det på i 1min. Så gleder meg om en uke, for da skal jeg prøve en gang til. Håper på bra resultat. Har en søt kvise på haka og den er mye mindre allerede i dag Endret 16. mars 2012 av Lisa-Marie
mEditari Skrevet 16. mars 2012 #4 Skrevet 16. mars 2012 (endret) Dette må du holde meg oppdatert på - har veldig lyst til å prøve, men jeg er så pysete ...men syns ikke du har så store porer akkurat... :gjeiper: Endret 16. mars 2012 av mEditari
Lisa-Marie Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 16. mars 2012 Joda, har på nesen og huden rundt nesen. Jeg bare sminker det "bort". Men hadde vært deilig å bare ta på maskara om morgenen
Miah Skrevet 16. mars 2012 #6 Skrevet 16. mars 2012 Det tar selvsagt litt tid før du blir vant med syren, men det er ikke farlig. Når det svir veldig - vask det vekk. Etter hver applikasjon kommer du til å ha på syren lenger og lenger før du kjenner den, og etter en stund kan du gå opp i syrestyrke. Tror syren min er 46%, så litt sterkere enn din er den nok, hehe! Pleier å gå på "kurer" hvor jeg f.eks. tar det to ganger i uken i 6 uker, og så har en lang pause. Liker det bedre slik, fordi jeg også har så mange andre produkter som skal inn i rutinen min. Jeg har ikke noen tro på at kun dette kan gjøre huden din permanent mye bedre dersom det kombineres med dårlige produkter og sminke fra drittmerker som Loreal og Dior - alle produktene bør være tipp topp! Synes syrebehandlingene gjør huden min mye mykere, og den tar kverken på en del sorte prikker og kommende utbrudd. So, ja, I like!
mEditari Skrevet 16. mars 2012 #7 Skrevet 16. mars 2012 Da er du ekstremt god til å skjule det, for jeg trodde faktisk du hadde ferskenhud jeg! Hadde vært digg med kun maskara ja, men det kan jeg nok bare glemme. Skal prøve et serum fra MD først nå, så jeg skal jobbe med saken hvertfall
Lisa-Marie Skrevet 16. mars 2012 Forfatter #9 Skrevet 16. mars 2012 Jeg bruker matis, decleor og md til daglig hudpleie rutiner, men de klarer ikke å få bukt med hudormene og store porer. Så derfor håper jeg syren kan ta det siste lille. Jeg har veldig fin hud, og er ikke mye mineralpudder jeg trenger. Men ønsker å kunne la huden min stråle uten sminke :-) det er drømmen. Jeg kjøpte på platinumskincare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå