Gjest Syffe Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Ja, jeg skal altså lage pizza. Bruker oppskrift på tynn, italiensk pizzabunn og hjemmelaget tomatsaus. Skal lage to stykk. På den ene skal jeg ha små kyllingkjøttboller på (hjemmelaget med fetaost, mye godt krydder). Men hva annet kan jeg ha på sammen med disse utenom den tomatsausen på bunnen? Skal jeg bare ha de rett på og så ha ost oppå? ...dumme spørsmål?
Gjest Spinell Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Hmmm, rødløk skåret i tynne ringer og paprikaterninger kan kanskje være godt til kyllingkjøttbollepizzaen? Pluss litt frisk ruccolasalat oppå når pizzaen er ferdig stekt. Ser for meg at stekt bacon i terninger også kan være godt sammen med kyllingkjøttbollene. Sulten nå, ja
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Først av alt ville jeg valgt å ha kjøttbollene på toppen av osten, ikke under. Ellers støtter jeg Spinells forslag om rødløk og paprika.
Gjest Syffe Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Kjøttbollene oppå osten, rødløk, paprika og muligens baconterninger. Takk! Dette blir spennende
Gjest Silvermist Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Hvitløk i kjøttbollene er obligatorisk! Og det er veldig viktig at osten er under bollene, bruk en ost med mye smak. Ville byttet ut paprika med litt soltørkede tomater. I den hjemmelagede tomatsausen bør du ha litt balsamicoeddik og en ss eller to med sukker. La sausen redusere.
-Fisken- Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Ville byttet ut paprika med litt soltørkede tomater. Enig. Også ville jeg hatt på oliven. Oliven, soltørket tomat og fetaost er nydelig sammen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå