Gå til innhold

Tips til kjærestetur første uka i april

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vi vil reise bort en uke (fra 30.03-05.04) og trenger tips til hvor det er fint å dra til!

Har sjekket restplass.no og sjekker forskjellige andre steder, men hadde vært interessant å høre hva dere anbefaler...

Vi er forsåvidt interessert i både storby og strandferie, så er åpen for alle forslag!

(Gi gjerne link til stedene dere anbefaler, og si hvilke aktiviteter du/dere bedrev da dere var der!)

Mange takk! :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Du kan jo sjekke ut restplasstilbudene på Ving, Apollo og Startour her, her, og her. :)

Skrevet

Jeg anbefaler absolutt Praha om dere ikke har vært der. På den tiden er det vel begynt å bli litt vår der, og byen er helt fantastisk nydelig! Masse kultur å se, masse å oppleve og en fantastisk by å bare vandre rundt i!

Billig (spesielt overnatting og mat), god mat og bra uteliv.

Ellers er jo Paris et must da (jeg personlig syns paris er den flotteste byen i verden!), men det er jo hakket dyrere...

Skrevet

Praha er flott, ja! Og i starten av april er våren som regel kommet dit, slik at gatene er bare og man kan gå med litt lettere jakker.

Byen er vakker, det er mye flott å se på, shoppingmuligheter, mange artige restauranter, artige museer (sexmuseum! ;)) m.m.

Kan fly dit billig med Wizz Air.

AnonymBruker
Skrevet

Kan anbefale Calpe i Spania som kjæresteferie.

Hotel Gran Sol Calpe er eit billig hotell litt i utkanten av byen. Når ein bur så billig og fint kan ein bruke litt ekstra på transport.

Calpe har en kjempefin strand, og det er turmuligheter (Ifach) og shopping i Benidorm.

AnonymBruker
Skrevet

Prøvde å legge til link, men det funka visst ikkje.

Hotellet: hotelgransolcalpe.com

AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler å bruke expedia.no til storbyferier, det har vi gjort til turer til London, Praha, Barcelona... og vi skal bruke det på vår neste storbyferie til Paris. Vi har booket fly og hotell samlet, valgt hotell etc og betalt med kredittkort (for da har vi avbestillingsforsikring og lett reklamasjon).

Vi har aldri hatt problemer, hverken med hotell eller flytur.

Sist vi brukte expedia var vi 7 dager i London, bodde på hotell rett ved Regents Park og betalte tror jeg 6500 kr ca for fly+hotell.

Stemmer i at Praha er nydelig vårby. Men synes det var mer spennende å gjøre i London. :)

Skrevet (endret)

Jeg anbefaler Riga,skal dit for 4.gang med samboeren i april. Ekstremt billig og bra..Betalte 4200 kr for to inkludert fly og 5 netter på hotell.Å reise fra mandag til fredag er billigst,da kan du gjøre et kupp :)

Endret av Belle

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...