AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hei, Jeg skal fylle ut relasjonsprofilen på Sukker, og er usikker på hva jeg skal svare på noen av spørsmålene. Første spørsmål: Ønsket varighet på forhold, på en skala fra 1 (kun kort flørt) til 10 (helst livet ut). Jeg skal også velge hvor viktig dette er for meg: Ikke viktig Mindre viktig Viktig Svært viktig Absolutt krav Jeg har alltid tenkt at det er noe unaturlig å gå inn i et forhold og ønske at det ikke skal vare livet ut. Samtidig innser jeg at et forhold ikke er meningsløst selv om det tar slutt før en av partene dør. Bør jeg sette 10 og "ikke viktig"?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Oi, det var et snodig spørsmål. Å skille mellom ONS, flørt og forhold hadde jo vært greit, men, det er vel ingen som går inn i et forhold med tanken om at dette skal vare i sånn ca 5 år og 13 uker?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Oi, det var et snodig spørsmål. Å skille mellom ONS, flørt og forhold hadde jo vært greit, men, det er vel ingen som går inn i et forhold med tanken om at dette skal vare i sånn ca 5 år og 13 uker? Det er det jeg også tenker. Går ut fra at "kort flørt" er Sukkers kodeord for ONS. Jeg håper å finne en kjæreste, da. Og da er det vel litt rart å ønske at det ikke skal vare livet ut? Jeg er selvfølgelig klar over at sannsynligheten for at det skal vare livet ut, er liten, men likevel. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Det er det jeg også tenker. Går ut fra at "kort flørt" er Sukkers kodeord for ONS. Jeg håper å finne en kjæreste, da. Og da er det vel litt rart å ønske at det ikke skal vare livet ut? Jeg er selvfølgelig klar over at sannsynligheten for at det skal vare livet ut, er liten, men likevel. Jeg kan ikke annet enn å si meg enig, uten at jeg har noen idé om hva jeg selv ville valgt hvis jeg måtte svare på noe sånt. Får krysse fingrene for at det kommer noen eksisterende Sukker-brukere inn hit med gode tips.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Hva med denne: Hvor seksuelt leken er du på en skala fra 1 (En god, avslappet, aksepterende atmosfære er det viktigste for god sex) til 10 (Både seksuell lek og en krangel skaper kontakt som tenner meg)? Synes denne også var litt rar. Kan man ikke være leken selv om stemningen er god, avslappet og aksepterende? Jeg synes krangler er kjipt og tenner ikke på det. Gjør det meg mindre seksuelt leken? Hva skal jeg svare her?
Steinar40 Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Hva med denne: Hvor seksuelt leken er du på en skala fra 1 (En god, avslappet, aksepterende atmosfære er det viktigste for god sex) til 10 (Både seksuell lek og en krangel skaper kontakt som tenner meg)? Synes denne også var litt rar. Kan man ikke være leken selv om stemningen er god, avslappet og aksepterende? Jeg synes krangler er kjipt og tenner ikke på det. Gjør det meg mindre seksuelt leken? Hva skal jeg svare her? Svar ingenting. Det har ikke de noe med. Det er privat. 1
Gjest MorAase Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Hele profilstyret til sukker er noe kvasi-psykologisk vås totalt ute av stand til å gjøre gode valg for deg. Svar ca midt i, så får du størst treff-flate. Ellers så er slike nettsjekkesteder en katastrofe når det gjelder å finne noen til et forpliktende forhold. Hele rammen gjør alt så kunstig. Slå deg heller til rod med singel-tilværelsen
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Hva med denne: Hvor seksuelt leken er du på en skala fra 1 (En god, avslappet, aksepterende atmosfære er det viktigste for god sex) til 10 (Både seksuell lek og en krangel skaper kontakt som tenner meg)? Synes denne også var litt rar. Kan man ikke være leken selv om stemningen er god, avslappet og aksepterende? Jeg synes krangler er kjipt og tenner ikke på det. Gjør det meg mindre seksuelt leken? Hva skal jeg svare her? Jeg vil si jeg er over gjennomsnittet leken og utforskende, men om jeg først "krangler" med noen er det gjerne såpass seriøst at det ikke akkurat oppfordrer til pulings.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Hva med denne: Hvor seksuelt leken er du på en skala fra 1 (En god, avslappet, aksepterende atmosfære er det viktigste for god sex) til 10 (Både seksuell lek og en krangel skaper kontakt som tenner meg)? Synes denne også var litt rar. Kan man ikke være leken selv om stemningen er god, avslappet og aksepterende? Jeg synes krangler er kjipt og tenner ikke på det. Gjør det meg mindre seksuelt leken? Hva skal jeg svare her? Koselig og romatisk litt lyset-av-jente/ gutt, eller kan-godt ha tre-fire og femkant i flombelysning hvis jeg føler for det. Forstår du ikke det? Så skal du krysse av hvor viktig sex er for deg. E vel ikke vanskelig å forstå disse spm. Det er fra den ene siden (uskyldig) av skalaen til den andre. (ekstrem)
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Ellers så er slike nettsjekkesteder en katastrofe når det gjelder å finne noen til et forpliktende forhold. Hele rammen gjør alt så kunstig. Hva mener du?
Gjest MorAase Skrevet 15. mars 2012 #12 Skrevet 15. mars 2012 Hva mener du? En møter på "deijt" og hele rammen er "oss to for evig og alltid" og det blir en ulidelig teit ramme som dreper mange vennskap og forhold lenge før de har startet. Merk, majoriteten av forhold oppstår fordi mennesker snakker sammen, over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå