Gå til innhold

Hadde du syns denne tightsen var kul/fin om toppen hadde gått nedenfor rumpa?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Min lenke Jeg syns denne tihghtsen var kul dersom toppen hadde gått nedenfor rumpa og skoa var helt svarte. Hadde aldri turt å gå med det selv, men den var kul syns jeg.

Hva syns du?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kunne sikkert vært kul til rett antrekk, for eksempel helt sort kjole og helt sorte sko.

• Liker 3
Skrevet

Kunne fint ha brukt den under skjørt eller kjole. Skoene, derimot, er et kapittel for seg..

• Liker 1
Gjest Regza
Skrevet

Ingenting galt med selve tightsens...men genseren var jo som sagt alt for kort. Skulle vært en kjole ellernoe.

• Liker 2
Skrevet

Ingenting galt med selve tightsens...men genseren var jo som sagt alt for kort. Skulle vært en kjole ellernoe.

:jepp:

Skrevet

Takk for veldig underholdende link! Kommentarfeltet var noe for seg selv. Kan fint konkludere med at det er en sammenheng mellom de som skriver på egen dialekt og leser side2.no.

• Liker 1
Skrevet

Kom meg aldri så langt som til kommentarfeltet da "artikkelen" i seg selv var nok til å fremkalle latteranfall. At side2 ikke akkurat satser på kvalitet er en ting, men var det i det hele tatt noe poeng eller fokus i den artikkelen? Noe med tights, telefoner og ett fasinerende sted å putte inn filmens hovedrolleinnhaver... :fnise:

• Liker 1
Skrevet

Problemet er ikke tightsen, men troen på at den var tilstrekkelig som underdel.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...