Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

HeiHei... Da er jeg litt forvirret her.. Jeg fikk en veldig veldig sen blødning for en uke siden. å siden vi er prøvere så tenkte jeg at jeg bare ville ta en fra billigtester.. det var midt på dagen, å den var svak positiv,, la til et bildet av hvordan den så ut..

Så ble jeg kjempe glad, men ville ta en til dagen etter på morgen urin å den var negativ-.- kunne kansjke se en svaksvaksvaksvak positiv men det kan hende er innbilling...

Ønsker da så kjempe en liten spire :tristbla::sjenert:

post-37809-0-35314300-1331815218_thumb.j

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som kan svare hva dette er for noe ?

mensen min var bare helt rent blod å var ikke mye, så nesten mer rosa ut egentlig

AnonymBruker
Skrevet

Var det samme typen test du tok begge gangene? Forskjellige tester kan ha forskjellige utslagspunkt.

Det lureste du kan gjøre er å vente i noen dager og ta en ny test.

Jeg ser også streken på testen du legger ut, men det kan ha vært en kjemisk graviditet du opplevde. Altså at egget har blitt befruktet, og nesten festet seg i livmoren, for så å ikke klare det. Blir vel som en svært tidlig sa.

Håper ikke det var det, men bare en mindre sensitiv 2. test.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vet selv at uansett hvilke svar du får her, så er det bare spekulasjoner. Dere som poster disse bildene av "positive" tester er jo ofte prøvere, og sånn erfaringsmessig så viser den seg å være negativ i omtrent samtlige av disse postene. (jeg har vel sett en 6-7 like poster, hvorav 1 viste seg å være gravid). Er du -usikker- så er det nok en grunn til det. De fleste kjenner det på seg når de er gravide og er ikke testen HELT positiv, gå til lege eller ta en ny test imorgen.

Tror ikke du er gravid, desverre.

• Liker 1
Gjest Indra
Skrevet (endret)

Hvis du er usikker på testene, gå til legen.

Men, det er helt vanlig at det blir en svak strek når urinen har fordampet fra testen. Dette er veldig typisk for billigtestene iallfall, jeg har tatt mange av dem. Også vanlige tester kan ha en slik strek. Den streken som er der ser ut som en svak positiv. Veldig irriterende og forvirrende om man er ukjent med dem.

Hvis du ikke vil til lege, kjøp Clearblues test som sier ja eller nei til om du er gravid. Den er bedre.

Endret av Indra
AnonymBruker
Skrevet

Hvis du er usikker på testene, gå til legen.

Men, det er helt vanlig at det blir en svak strek når urinen har fordampet fra testen. Dette er veldig typisk for billigtestene iallfall, jeg har tatt mange av dem. Også vanlige tester kan ha en slik strek. Den streken som er der ser ut som en svak positiv. Veldig irriterende og forvirrende om man er ukjent med dem.

Hvis du ikke vil til lege, kjøp Clearblues test som sier ja eller nei til om du er gravid. Den er bedre.

Tusen takk for svar.. :)

det er billigtester, har 6 til som jeg kan ta.. Har alltid hatt negativ på dem siden jeg ikke har vert gravid, å plutselig så slo den ut så ble jo dritglad egentlig men

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du vet selv at uansett hvilke svar du får her, så er det bare spekulasjoner. Dere som poster disse bildene av "positive" tester er jo ofte prøvere, og sånn erfaringsmessig så viser den seg å være negativ i omtrent samtlige av disse postene. (jeg har vel sett en 6-7 like poster, hvorav 1 viste seg å være gravid). Er du -usikker- så er det nok en grunn til det. De fleste kjenner det på seg når de er gravide og er ikke testen HELT positiv, gå til lege eller ta en ny test imorgen.

Tror ikke du er gravid, desverre.

Jeg har vell egentlig hørt at 2 streker er 2 streker.. men ok takk for svar

AnonymBruker
Skrevet

Var det samme typen test du tok begge gangene? Forskjellige tester kan ha forskjellige utslagspunkt.

Det lureste du kan gjøre er å vente i noen dager og ta en ny test.

Jeg ser også streken på testen du legger ut, men det kan ha vært en kjemisk graviditet du opplevde. Altså at egget har blitt befruktet, og nesten festet seg i livmoren, for så å ikke klare det. Blir vel som en svært tidlig sa.

Håper ikke det var det, men bare en mindre sensitiv 2. test.

[/quote

Man kan jo egentlig se den streken på den andre å men den er så svak at jeg tør ikke gi noe svar på den på en måte.. får håpe jeg er gravid da å at det har festet seg men ikke nokk hcg enda :)

AnonymBruker
Skrevet

Åj der ble det mye surr :P men håper jeg er gravid da :D

AnonymBruker
Skrevet

Har selv opplevd å få 2 streker, for så å få negativ neste dag.

Jeg turte ikke å glede meg for mye for jeghar hørt at det kan skje.

Jeg var desverre ikke gravid.

Du får ta en ny test om noen dager. Lykke til :klemmer:

Skrevet

Noen opplever en veldig tidlig SA. Altså egget kan feste seg, produsere Hcg(som er det som slår ut på hormontestene), men så løsner det igjen og man får mensen som vanlig, en dag eller to senere. Mange som ikke tester med en gang aner ikke noe om det fordi mensen bare er en dag eller to forsinket.

Uansett vil kroppen da kunne produsere nok Hcg til at det slår ut på en test, men siden egget ikke sitter fast lengre vil nivået synke og man kan få en negativ test neste dag...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...