Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Et lite spørsmål etter en observasjon fra garderoben etter morgentreningene på senteret den siste tiden:

Har det blitt helt vanlig å bruke sånne stay-ups strømper i stedet for strømpebukser?

Holder de seg opp gjennom en hel dag? Føles det stramt med den gummikanten oppe? Jeg har aldri prøvd sånne strømper, men må kanskje forsøke.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg bruker nesten bare stay- ups og er kjempefornøyd med dem.

Dem holder seg en hel dag og funker fint etter en tur i vaskemaskinen også.

Skrevet

Bruker 70% stay-up. Litt mer utval av strømpebukser der for bruker jeg dem litt også.

Skrevet

Jeg elsker stay-ups! Det er lekkert og praktisk : )

AnonymBruker
Skrevet

Nå kan jeg bare svare for meg selv, men jeg bruker kun stayups, med midre antrekket absolutt krever strømpebukser. Har ingen problemer med at de siger, men som alle strømper taper de seg i vask.

Synes det er mye bedre på enn strømpebukser og synes også det er mye penere.

AnonymBruker
Skrevet

Hva som er "vanlig" vet jeg ikke. Jeg bruker nok mest strømpebukser, men har funnet noen bra stayups på wolford som jeg har kjøpte noen par av og som jeg har brukt når jeg skal pynte meg ekstra. De har en litt bred kant oppe, og sitter godt.

AnonymBruker
Skrevet

Hva bruker dere stay-ups til egentlig? Under skjørt og kjoler eller?

AnonymBruker
Skrevet

Eg brukar dei der eg før brukte strømpebukser, under kjolar, skjørt og dressbukser. Dersom kjolen eller skjørtet er så kort at strømpekanten synest, brukar eg framleis strømpebukser.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...