Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så crazy her jeg sitter. Skal på "date" med en gutt jeg ikke kjenner (har sett bilde og profilen hans) på nett, men det er det.

Som en del av mitt nye livsmotto, ja til livet, har jeg da altså bare sagt ja til å møte han, og sitter her og lurer på om jeg er riktig vel bevart! :P

Har aldri vært på date før, og langt i fra med en ukjent person. Hohoho, høres jo så fint ut i "teorien" når man tenker at man skal gripe noen sjanser, leve litt osv, men nå må jeg faktisk gjennomføre dette og er spent på om jeg takler det. Det kommer jo til å bli så kleint!

Noen som har gjort noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Gjest BamseB
Skrevet

Neida, slapp av :)

Regner med det er en grunn til at du takket ja til å bli med ut, så gjør det beste ut av det!

Hvem vet, kanskje det viser seg å være en kjempekar :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ingen forventninger om at jeg skal like han, nå ligger forsåvidt de største bekymringene mine på hvor akward det kommer til å bli :P Og motivasjonen min er i størst grad å overvinne noen frykter hos meg selv.

Det er jo en rar situasjon, men folk gjør vel sånt hele tiden så.

AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har gjort noe sånt før eller? :P

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg har! Jeg datet en jeg bare så vidt hadde sett før på trening noen ganger, før jeg møtte han på byen. Ble ordveksling og han fikk telefonnummeret mitt. Meldet litt sammen før han inviterte meg til seg allerede onsdagen i samme uke. Så etter å ha møtt hverandre 1 uke før var vi på date lørdagen.

Det gikk KJEMPEBRA!!!

Så lykke til :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Så fint å høre at det gikk bra :) Prøver å tenke på at det er ganske vanlig at folk møtes for å bli kjent ;P

Uff, jeg holder på å spy av nervøsitet. Og det er jo ikke fordi det er en person jeg er interessert i liksom, er mer det at det blir så rart!

Hahahaa, må le høyt av meg selv fordi jeg føler jeg er på tynn is og langt ut forbi komfortsonen her nå. Men man må vel utfordre seg selv i blant.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er så redd for å føle meg ukomfortabel og sjenert...æææææh.

AnonymBruker
Skrevet

Pust med magen og bare forsøk å være deg selv. Ikke selg deg som noe annet. :skravle:

AnonymBruker
Skrevet

Pust med magen og bare forsøk å være deg selv. Ikke selg deg som noe annet. :skravle:

Nei det tror jeg ikke jeg klarer :P

Gjest Regza
Skrevet

Ingen som har gjort noe sånt før eller? :P

Joda, hoppet på ett fly til usa for å bo i en måned hos en fyr jeg ble kjent med på nett.

Gikk fint det, forlovet nå og blir flytting i år.

Går så fint så!

• Liker 1
Gjest BamseB
Skrevet

Jeg er så redd for å føle meg ukomfortabel og sjenert...æææææh.

Hehe, det er viktig å huske på at dere er to, er du nervøs så si det, føler du deg sjenert så si det, kommunikasjon og åpenhet løser fort opp stemningen :)

AnonymBruker
Skrevet

Joda, hoppet på ett fly til usa for å bo i en måned hos en fyr jeg ble kjent med på nett.

Gikk fint det, forlovet nå og blir flytting i år.

Går så fint så!

Wow, tøft gjort! :D

AnonymBruker
Skrevet

Heh, høres nesten ut som at det er meg du skal møte :P

Skal nemlig også begi meg ut på noe, som du beskriver, med ei jente jeg knapt vet hvem er. Så dette blir spennende, kjenner jeg også er litt utenfor komfortsonen min. En god del egentlig ^^

AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler meg så crazy her jeg sitter. Skal på "date" med en gutt jeg ikke kjenner (har sett bilde og profilen hans) på nett, men det er det.

Som en del av mitt nye livsmotto, ja til livet, har jeg da altså bare sagt ja til å møte han, og sitter her og lurer på om jeg er riktig vel bevart! :P

Har aldri vært på date før, og langt i fra med en ukjent person. Hohoho, høres jo så fint ut i "teorien" når man tenker at man skal gripe noen sjanser, leve litt osv, men nå må jeg faktisk gjennomføre dette og er spent på om jeg takler det. Det kommer jo til å bli så kleint!

Noen som har gjort noe lignende?

Har gjort det flere ganger. Det blir så hyggelig, så! Men ikke ha sex første dagen!

Hvor gammel er du?

Skrevet

Lykke til! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...