Haley Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Jeg skal begynne på et babyalbum, og har et krav om at det bør være mulig å sette inn flere sider slik at jeg er sikker på å få plass til det jeg vil ha med. Sidene bør også være hvite, og det er et pluss om de har enten sånn tynt papir mellom sidene eller plastlommer. Og det må ikke være sånne ferdige sider hvor man fyller inn babyens vitale mål, slektstre, "min første tann" osv. Noen som vet om noen fine alternativer (må ikke være typisk babyrosa/-blå) eller hvilke nettsider jeg bør sjekke ut?
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Jeg ville ha kjøpt en ringperm. De finnes i feks A4 eller ca 30x30 cm ("standard" scrapbook). Da kan du ha så mange ark du vil i, og du velger både farge og kvalitet. Slike får du kjøpt på feks en bokhandel eller en hobbyforretning.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg ville ha sjekket scrapbook album - du kan kjøpe noen som er ganske fine på f.eks Nille, Staples - eller om du ønsker, i scrappebutikker. http://www.scrappiness.no/index.php?cPath=40 http://www.papirihjertet.no/album-og-rammer/3-rings-album de fleste sånne album kan du sette ekstra sider i også, og det kan jo være kjekt. 1
Haley Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 15. mars 2012 Til siste AB: Det er noe slikt jeg er ute etter, et postbound scrappe-album (hvis jeg har forstått rett) Synes det ofte er for dårlig informasjon på mange av nettsidene om albumene inneholder f.eks. plastlommer eller sånne tynn ark mellom sidene. Men nå som jeg vet at det er "postbound" jegskal søke etter så finner jeg kanskje litt mer
-hild Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 postbound album finner du rimelig på Nille, de er helt greie! (men Nille har ikke ekstralommer til sine album) Personlig foretrekker jeg det som heter d-ring album. Det ser forsåvidt ut som en ringperm inni. Og jeg liker det best ene og alene for å slippe å lage sidene kronologisk. Men det er en smakssak - og om du søker litt rundt vil du se at det er veldig mye å velge mellom! skjønner ikke helt hvorfor jeg postet som AB i sta, forresten..
Haley Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #6 Skrevet 15. mars 2012 Var innom alle tre Nille-butikkene i dag, men kun den ene butikken hadde et slikt album. Desverre likte jeg ikke utseendet, så jeg kikker videre på nettet. Skal sjekke ut d-ring album. Takk for tipsene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå