Dahlia Skrevet 23. mai 2002 #1 Del Skrevet 23. mai 2002 Akk, jeg er så utrolig verpesjuk om dagen.... Synes jeg ser store mager og små nusselige babyer overalt jo *ler* Har en sønn på over 5 år... og det er kanskje på tide med en til? Problemet er at pappan og jeg skilte lag for 3 1/2 år siden... men nå har vi funnet tilbake tilhverandre... noe som her kjempehyggelig... Men vi bor ikke sammen enda.. og det kan gå en stund til før vi gjør det... Og jeg burde kanskje vente? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hegelille Skrevet 23. mai 2002 #2 Del Skrevet 23. mai 2002 Er også verpesjuk... ser også fine mager og søte babyer over alt Du burde kanskje diskutere dette med han??? Jeg tror nok at jeg ville ha ventet litt med å diskutere det til dere vet hvor dere har hverandre, siden dere ikke bor sammen ennå...12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dahlia Skrevet 24. mai 2002 Forfatter #3 Del Skrevet 24. mai 2002 Han er kanskje enda mer verpesjuk *ler* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 25. mai 2002 #4 Del Skrevet 25. mai 2002 Så tak da ut spiralen! Så blir d barn til neste år! Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå