AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #1 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg har alltid bestilt Focus Dailies på shopping4net.com, men nå har de økt prisen på linsene og frakten. I tillegg tar det ca. 2 uker før jeg får linsene, i forhold til 2-3 dager før. Hvor bestiller jeg Focus Dailies billigst mulig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ninuska_ Skrevet 15. mars 2012 #2 Del Skrevet 15. mars 2012 Har du sett på lenson.no? Mener venninna mi sa de var billigst der. Man får de hvertfall rimelig fort! Alltid fått etter 1-2 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-hild Skrevet 15. mars 2012 #3 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg pleier å bestille fra lensway.no men jeg er ikke 100% sikker på at de er billigst lenger. De var det når jeg sjekka for en del år siden, og så har det bare blitt til at jeg har fortsatt med å bestille. Rask levering. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jogular Skrevet 15. mars 2012 #4 Del Skrevet 15. mars 2012 Jeg handler alltid fra yourlenses.no Har enda til gode å finne noen som selger linser billigere enn dem. Frakten er også veldig lav, under 40 kr for 4 esker a 90 linser. Leveringstiden er på ca 4 dager. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå