Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #361 Del Skrevet 20. februar 2004 *glammy bretter opp ermene, og tar på seg slåsshansken, med nagler på knokene* I am ready for baby Lion! :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 20. februar 2004 Forfatter #362 Del Skrevet 20. februar 2004 Heie Glammy .. Heia Glammy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #363 Del Skrevet 20. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #364 Del Skrevet 20. februar 2004 Nå stikker jeg hjem snart, så god helg til dere! :D (glammy, ønsk meg lykke til, skal gjøre det som vi snakket om, gruer meg litt, men tror det trengs :rosasmil: ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #365 Del Skrevet 20. februar 2004 STOR LYKKE TIL KLEM TIL GREENEY! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 20. februar 2004 #366 Del Skrevet 20. februar 2004 Takk! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 20. februar 2004 #367 Del Skrevet 20. februar 2004 God helg, jeg stikker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 23. februar 2004 Forfatter #368 Del Skrevet 23. februar 2004 Vekten - På det romantiske planet vil du ikke bare la pene ord føre deg på ville veier, selv om fristelsen er der. .. det trengs vel sikkert litt mer enn pene ord... Jomfruen - Det ser ut til å bli en livlig aften i dag særlig hvis du har fått en ny kjæreste... ny? :o Væren - Det blir en spennende tid i kjærlighetslivet, særlig hvis du har savnet litt ømhet i det siste. : Krepsen - På fritiden har du mye moro i vente i dag - men kanskje på en annens bekostning... og for ne gangs skyld får vi krepsene det også litt morro... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 23. februar 2004 #369 Del Skrevet 23. februar 2004 Jomfruen - Det ser ut til å bli en livlig aften i dag særlig hvis du har fått en ny kjæreste... ny? :o :o Trodde jeg hadde sagt min mening om Løvefrøet... :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 23. februar 2004 #370 Del Skrevet 23. februar 2004 Vekten - På det romantiske planet vil du ikke bare la pene ord føre deg på ville veier, selv om fristelsen er der. Krepsen - På fritiden har du mye moro i vente i dag - men kanskje på en annens bekostning. Hm! :o Jeg har blitt flørta med alt og det med vakre ord fra en tidligere flamme, men fristet var jeg ikke... Moro...håper bare han ikke ler av meg - da smeller det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #371 Del Skrevet 24. februar 2004 Væren - Kjærligheten trenger litt ekstra spenning, og det kan bli veldig romantisk - særlig med en jomfru... Løwen er opptatt så vidt jeg vet... Vekten - Du kan komme til å høre at en venn eller venninne er på flyttefot, enten for en periode eller for godt. Jomfruen - Det kan være noen skjær i sjøen for kjærligheten, men prøv å gjøre det beste ut av situasjonen. Krepsen - Denne dagen markerer starten på en temmelig spennende periode, og du kan gjøre inntrykk.... det høres jo bra ut... HA EN GOD DAG! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #372 Del Skrevet 24. februar 2004 Vekten - Du kan komme til å høre at en venn eller venninne er på flyttefot, enten for en periode eller for godt.! SO... Krepsen - Denne dagen markerer starten på en temmelig spennende periode, og du kan gjøre inntrykk. Bra for Mannen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #373 Del Skrevet 24. februar 2004 :o Ja, det var vel ikke akkurat noe å slå rompa i taket for.... *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #374 Del Skrevet 24. februar 2004 :o Ja, det var vel ikke akkurat noe å slå rompa i taket for.... *snurt* Som jeg skulle sagt det sjøl... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 24. februar 2004 #375 Del Skrevet 24. februar 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #376 Del Skrevet 24. februar 2004 --- som om dere har grunn til å klage... for en gangs skyld er det min tur... (det pleier å være mye bedre for dere ....enn for meg så...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 24. februar 2004 #377 Del Skrevet 24. februar 2004 Mista avataren din, Suz? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #378 Del Skrevet 24. februar 2004 JA!!! :evil: Skulle legg inn ny og fikk feilmelding og fikk ikke langt inn igjen den gamle.. Driver og dealer med det nå. Irritert!!!! :-x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 24. februar 2004 Forfatter #379 Del Skrevet 24. februar 2004 Du er ikke den samme uten Suzy..... .. kan du ikke sette inn den gamle tigeren i mens da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 24. februar 2004 #380 Del Skrevet 24. februar 2004 Du er ikke den samme uten Suzy..... .. kan du ikke sette inn den gamle tigeren i mens da... Jammen jeg får ikke satt inn noenting! Det er hele problemet!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå