Gå til innhold

GreenSky, Suzy, Glamourgirl og Løwen... her er dagens...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest GreenSky

Nå stikker jeg hjem snart, så god helg til dere! :D

(glammy, ønsk meg lykke til, skal gjøre det som vi snakket om, gruer meg litt, men tror det trengs :rosasmil: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vekten - På det romantiske planet vil du ikke bare la pene ord føre deg på ville veier, selv om fristelsen er der. .. det trengs vel sikkert litt mer enn pene ord... :ler:

Jomfruen - Det ser ut til å bli en livlig aften i dag særlig hvis du har fått en ny kjæreste... ny? :o

Væren - Det blir en spennende tid i kjærlighetslivet, særlig hvis du har savnet litt ømhet i det siste. : :kline:

Krepsen - På fritiden har du mye moro i vente i dag - men kanskje på en annens bekostning... og for ne gangs skyld får vi krepsene det også litt morro... :tunge1:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Jomfruen - Det ser ut til å bli en livlig aften i dag  særlig hvis du har fått en ny kjæreste... ny? :o  

:o Trodde jeg hadde sagt min mening om Løvefrøet... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten - På det romantiske planet vil du ikke bare la pene ord føre deg på ville veier, selv om fristelsen er der.

Krepsen - På fritiden har du mye moro i vente i dag  - men kanskje på en annens bekostning.

Hm! :o Jeg har blitt flørta med alt og det med vakre ord fra en tidligere flamme, men fristet var jeg ikke...

Moro...håper bare han ikke ler av meg - da smeller det :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren - Kjærligheten trenger litt ekstra spenning, og det kan bli veldig romantisk - særlig med en jomfru... Løwen er opptatt så vidt jeg vet...

Vekten - Du kan komme til å høre at en venn eller venninne er på flyttefot, enten for en periode eller for godt.

Jomfruen - Det kan være noen skjær i sjøen for kjærligheten, men prøv å gjøre det beste ut av situasjonen.

Krepsen - Denne dagen markerer starten på en temmelig spennende periode, og du kan gjøre inntrykk.... det høres jo bra ut...

HA EN GOD DAG!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten - Du kan komme til å høre at en venn eller venninne er på flyttefot, enten for en periode eller for godt.!

SO... :roll:

Krepsen - Denne dagen markerer starten på en temmelig spennende periode, og du kan gjøre inntrykk.

Bra for Mannen :kul:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

--- som om dere har grunn til å klage... for en gangs skyld er det min tur... :tunge1: (det pleier å være mye bedre for dere ....enn for meg så...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

JA!!! :evil:

Skulle legg inn ny og fikk feilmelding og fikk ikke langt inn igjen den gamle.. Driver og dealer med det nå. Irritert!!!! :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er ikke den samme uten Suzy.....   :kul:  

.. kan du ikke sette inn den gamle tigeren i mens da...

Jammen jeg får ikke satt inn noenting! Det er hele problemet!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...