Gå til innhold

GreenSky, Suzy, Glamourgirl og Løwen... her er dagens...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Måtte bare legge inn disse....: :ler:

Vekten - I kjærlighetslivet vil en som ofte byr på problemer være hyggelig og imøtekommende.

Jomfruen - Den rette kan være nærmere enn du tror - hvis du da ikke har kapret vedkommende allerede.

.. og da kan jeg jo ta med de andre også:

Væren - På jobben eller skolen skjer det noe utenom det vanlige i dag, og hjemme vil naboene være vennlige.

Krepsen - Det kan komme en telefon som gjør deg veldig glad, men et brev kan gi deg en skuffelse.

Vannmannen - I dag er det best å legge planer for kommende uke, ellers når du ikke de menneskene du trenger å få tak i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren - I kjærligheten kan det være enkelte uværsskyer i horisonten, så vær litt ekstra forsiktig og oppmerksom!

Vekten - Dette er en dag da du er nødt til å være tålmodig med de svært unge - eller de svært gamle.

Jomfruen - Hvis du er involvert i noe av rettslig art kan du få problemer, og det er ikke lett tidspunkt å være gift.

Krepsen - Kvelden kan komme til å bety både dans og musikk, men kan også gi deg noe å tenke på.

Vannmannen - Tidspunktet er bra for å tjene penger, og i romantikken er du eventyrlysten og flørtete.

.. synes ikke dette var så storveis...

Tar derfor ukehoroskopene i stedet:

VÆREN: Dette blir en fin uke for kjærlighet hvis du er villig til å være med. For de single Værene så kan den store kjærligheten dukke opp når som helst. Se deg rundt, den du ser etter faller rett ned i fanget ditt – bokstavelig talt. Ellers har du det fint sammen med dine nærmeste venner i denne tiden

KREPSEN: Nå er du i det kreative hjørnet, for alt du tar i blir vellykket, selv om uken ellers lover et roligere tempo. Har du problemer med personlige saker, bør du finne en ordning på det. Det du gjør, kan gi deg stor uttelling. Noe du kan glede deg til. Noen små hindringer på jobben kan du ordne opp i uten særlige oppstyr.

VEKTEN: Du må slutte å tro på julenissen, det er bedre å tro på seg selv. Innflytelsesrike personer er ikke villige til å gi deg bedre lønn for det du gjør for dem. Uenighet kan oppstå hvis du prøver å presse på for mye. Det å være hjemme i slutten av uken, er absolutt et godt valg.

JOMFRUEN: Du føler at du kan gjøre alt, men du bør ikke ta noen risiko for det. Dette er en fin uke til å planlegge en liten fest. Blir du invitert ut av noen, må du gjøre et godt inntrykk. Sjansene for noe spennende kan være i emning.

..ja ja.. uansett ha en god dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

KREPSEN: Nå er du i det kreative hjørnet, for alt du tar i blir vellykket, selv om uken ellers lover et roligere tempo. Har du problemer med personlige saker, bør du finne en ordning på det. Det du gjør, kan gi deg stor uttelling. Noe du kan glede deg til. Noen små hindringer på jobben kan du ordne opp i uten særlige oppstyr.

VEKTEN: Du må slutte å tro på julenissen, det er bedre å tro på seg selv. Innflytelsesrike personer er ikke villige til å gi deg bedre lønn for det du gjør for dem. Uenighet kan oppstå hvis du prøver å presse på for mye. Det å være hjemme i slutten av uken, er absolutt et godt valg.

Manne får ei herlig uke der alt går hans vei mens jeg knapt får betalt for innsatsen ja... Flottings :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo på tide at vi krepsene får litt positive vibber også... hvis du sjekker de siste "månedene".. - har det stort sett aldri gått vår vei..

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Væren - Du vil ønske å gjøre noe i fritiden din som partneren din ikke vil like, men som vedkommende kanskje ikke vil få vite.

:o

Vekten - Du er helt klart en munter sjel som sprer morro og glede rundt deg - men også krevende i dag.

:sjarmor:

Jomfruen - Det ser ut til å være en heldig dag for bingo, lotto eller V6, hvor du kan vinne mer enn en gang.

:lol:

Krepsen - Ikke rot deg borti ting du ikke forstår deg på, og vær OBS på at fjerne slektninger snart kommer på besøk.

:evil:

Vannmannen - En ung person vil ha noen spennende planer som du bør oppmuntre. Se opp for uhell i dag.

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten - Du er helt klart en munter sjel som sprer morro og glede rundt deg - men også krevende i dag.

Krepsen - Ikke rot deg borti ting du ikke forstår deg på, og vær OBS på at fjerne slektninger snart kommer på besøk.

Her er det mye rare råd altså. Mannen har invitert mora si på besøk til helga, men hun er ikke så veldig fjernt i slekt skulle man tro... og bare å antyde at jeg kan være vanskelig, eller masete ... :-? ( :oops: )

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Lurven... :trøste:

.. og i dag er det GreenSky's tur... Væren - Du kan være utsatt for uhell for tiden, spesielt hvis du kommer i uvante omgivelser.

Vekten - Et vennskapsforhold vil enten bedre seg, eller bli mye verre, og et mindre beløp kommer din vei. LOTTO!!! - sier ikke mer... (Jge vant 100 kroner forrige helg...)

Jomfruen - Hvis du er på en dagsutflukt et eller annet sted, kan det bli en overraskende utvikling.

:o

Vannmannen - Det kan være en mindre uoverensstemmelse med en venn eller en partner, så gi litt slakk.

And the winner is.....[

Krepsen - Det kan bli en uskyldig flørt med en fremmed, og det kan bli en het aften - hvis du vil, og hvis du spiller kortene dine bra.

... Jippi... :hoppe: ... endelig min tur....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

.. og i dag er det GreenSky's tur... Væren - Du kan være utsatt for uhell for tiden, spesielt hvis du kommer i uvante omgivelser.

Heldigvis for meg så tror jeg ikke på dårlige horoskoper... Bare de bra! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler: Det var da på tide Billis' date=' at det gikk din vei, mener jeg. Mulig jeg får gå å ljøpe meg et flax-lodd! 8)[/quote']

:enig_animasjon: .. på tide... Gleder meg til i kveld.... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest GreenSky

Som dere vet, sitter jeg mye på KG, fordi det er så stille på jobben. Tenkte jeg skulle være lur og bruke tida på noe konstruktivt, så jeg har meldt meg på et nettkurs. Blir kanskje litt mindre tid på KG framover, men det har jo vært mye stille her i det siste også. Men jeg kommer seff til å titte innom her hver dag likevel. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren - Hjemme kan det være et problem med vannrørene, og det kan også være noe som ryker på kjøkkenet. .. skulle nesten tro du bodde hos meg.. sitter nemlig i venter på rørleggeren...

Vekten - Hvis du får besøk vil du være glad for å se dem - men du vil også være glad når de går igjen. . sivgermor ???

Jomfruen - Vær ekstra hyggelig med eventuelle besøkende, og hvis det er en krangel i helgen så det best å glemme den.

:ler:

Krepsen - I romantikken skulle du føle deg svært så attraktiv - men desverre til liten nytte i dag... så mye for gårsdagens .. må ikke tro at det varer i flere dager nei...

Lurven :o :o :sjarmor:

Vannmannen - På det sensuelle plan er dette en av de dagene da du brenner lenge og sakte, som en tyristokk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...