Gå til innhold

GreenSky, Suzy, Glamourgirl og Løwen... her er dagens...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Gjest glamourgirl

Vekten - Det er mulig at du er litt misfornøyd med oppførselen til en person som står deg nær.

:o

quote]

BILLE!!!!!!!!!!!!

You are back! But you hold terrible tidings! Er det RROOAARR horoskopet... *snurt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hadde det enda vært RRROOOAAAAR.. så :evil:

Nei da .. jobber masse .. og har ikke nett på jobben for tiden... :evil: :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:klem2: klemmer Bille litt! Her er det også ille. Kanskje vi må ha et avreageringstreff snart, så kan Greeney fortelle oss om daten, og Lurven kan ta med syltetøy :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
:ler: Kuuuuult! Prøve å finne en dag da.... Skal vi spørre Løwen også 8) Nå reiser jeg på ferie til og med onsdag, så dere får klare dere som best dere kan uten meg, hvis mulig :sjarmor:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God ferie da... (er ikke antydning til misunnelig jeg....) - men unner deg det...

Kommer nok ikke til å være her mye jeg heller :cry: (om ikke telegudene er snille med meg... så har noen forbindelser oppover ... legg innet godt ord for meg)

Klart Løwen må være med... (tror du han tar med Rrrroaaaarrr)

:sjarmor:

Kos deg på ferie :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Klart Løwen må være med... (tror du han tar med Rrrroaaaarrr)

:sjarmor:

Kos deg på ferie :klem2:

:ler: Klart RRRRRRROOARRR må være med! Ha det så fint du kan, a, innrømmer at jeg nok må jobbe litt på ferien også, sukk...

Drep Internett! Jeg kjenner en som har pistol! :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Væren - Hvis du har ferie akkurat nå vil du kunne møte nye og interessante mennesker og bli utsatt for fristelser

Vekten - Du kan bli utsatt for et lite uhell en av de nærmeste dagene, men la det ikke gå for mye innpå deg.

Jomfruen - Hvis du er på reisefot i begynnelsen av neste uke vil reisen forløpe uten problemer.

Løwen .. skal du reise bort med GreenSky :o .. eller er det Gustenpusen? :ler:

Krepsen - Hvis du går ut sammen med noen venner i dag kan du bli sittende med regningen... ja ja .. da får jeg bare droppe planene om å gå ut i dag... for det tåller ikke lommeboken... :cry:

And the winner is... (nok en gang) .. Lurven...

Vannmannen - Hvis du har en kjæreste kan du få det helt strålende - hvis dere befinner dere på tomannshånd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vekten - Du kan bli utsatt for et lite uhell en av de nærmeste dagene, men la det ikke gå for mye innpå deg.  

Krepsen - Hvis du går ut sammen med noen venner i dag kan du bli sittende med regningen

Men det var da som faen da!!!! :evil: Jeg vil ha et bra horoskop! *sutrer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jomfruen - Hvis du er på reisefot i begynnelsen av neste uke vil reisen forløpe uten problemer.

Løwen .. skal du reise bort med GreenSky :o .. eller er det Gustenpusen? :ler:

Vet ikke hva brodern skal, men jeg skal faktisk til indre Troms og holde kurs. Godt å høre at jeg ikke kommer til å fryse ihjel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Vet ikke hva brodern skal, men jeg skal faktisk til indre Troms og holde kurs. Godt å høre at jeg ikke kommer til å fryse ihjel.

Eller skal vi si "holde kurs"? LITT mistenkelig at både du og glammy stikker samtidig? Hmmmmm? :roll::ler:

foresten skal jeg og Gustenpusen unne oss en liten mini-ferie, det stemmer det, ja. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller skal vi si "holde kurs"? LITT mistenkelig at både du og glammy stikker samtidig? Hmmmmm? :roll::ler:

foresten skal jeg og Gustenpusen unne oss en liten mini-ferie, det stemmer det, ja. :sjarmor:

Pffft :tunge1:

Glammy skulle vel bort i helgen mener jeg å huske :roll: , jeg reiser ikke bort før neste onsdag. Så det så!

Vet ikke om Gustenpusen har fått med seg den mini-ferien, men bare si fra hvor han skal møte opp du, så videresender jeg beskjeden. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
... du kan bare sende Rrrroooaaarrr hjem til meg.. vi trenger ikke reise bort en gang vi  :ler:

Ok, Bille! Det blir en hektisk helg for brødrene ... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Vet ikke om Gustenpusen har fått med seg den mini-ferien, men bare si fra hvor han skal møte opp du, så videresender jeg beskjeden.  :blunke:

Vi drar ikke langt, da. :sjarmor: Si at han kan møte meg på Grand Hotel kl. 19.15 i kveld. Romnr. 313. Han må banke 5 ganger på døra, passordet er "bier og blomster". Men ikke si det til noen. Jeg vil ikke ha hele KG på døra, liksom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...