Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2004 #221 Del Skrevet 5. februar 2004 Vekten - Det er mulig at du er litt misfornøyd med oppførselen til en person som står deg nær. :o quote] BILLE!!!!!!!!!!!! You are back! But you hold terrible tidings! Er det RROOAARR horoskopet... *snurt* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #222 Del Skrevet 5. februar 2004 Hadde det enda vært RRROOOAAAAR.. så :evil: Nei da .. jobber masse .. og har ikke nett på jobben for tiden... :evil: :evil: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2004 #223 Del Skrevet 5. februar 2004 :klem2: klemmer Bille litt! Her er det også ille. Kanskje vi må ha et avreageringstreff snart, så kan Greeney fortelle oss om daten, og Lurven kan ta med syltetøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. februar 2004 #224 Del Skrevet 5. februar 2004 Jaaaa! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #225 Del Skrevet 5. februar 2004 Jaaaa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2004 #226 Del Skrevet 5. februar 2004 Kuuuuult! Prøve å finne en dag da.... Skal vi spørre Løwen også 8) Nå reiser jeg på ferie til og med onsdag, så dere får klare dere som best dere kan uten meg, hvis mulig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. februar 2004 Forfatter #227 Del Skrevet 5. februar 2004 God ferie da... (er ikke antydning til misunnelig jeg....) - men unner deg det... Kommer nok ikke til å være her mye jeg heller (om ikke telegudene er snille med meg... så har noen forbindelser oppover ... legg innet godt ord for meg) Klart Løwen må være med... (tror du han tar med Rrrroaaaarrr) Kos deg på ferie :klem2: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest glamourgirl Skrevet 5. februar 2004 #228 Del Skrevet 5. februar 2004 Klart Løwen må være med... (tror du han tar med Rrrroaaaarrr) Kos deg på ferie :klem2: Klart RRRRRRROOARRR må være med! Ha det så fint du kan, a, innrømmer at jeg nok må jobbe litt på ferien også, sukk... Drep Internett! Jeg kjenner en som har pistol! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #229 Del Skrevet 6. februar 2004 Væren - Hvis du har ferie akkurat nå vil du kunne møte nye og interessante mennesker og bli utsatt for fristelser Vekten - Du kan bli utsatt for et lite uhell en av de nærmeste dagene, men la det ikke gå for mye innpå deg. Jomfruen - Hvis du er på reisefot i begynnelsen av neste uke vil reisen forløpe uten problemer. Løwen .. skal du reise bort med GreenSky :o .. eller er det Gustenpusen? Krepsen - Hvis du går ut sammen med noen venner i dag kan du bli sittende med regningen... ja ja .. da får jeg bare droppe planene om å gå ut i dag... for det tåller ikke lommeboken... And the winner is... (nok en gang) .. Lurven... Vannmannen - Hvis du har en kjæreste kan du få det helt strålende - hvis dere befinner dere på tomannshånd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 6. februar 2004 #230 Del Skrevet 6. februar 2004 Vekten - Du kan bli utsatt for et lite uhell en av de nærmeste dagene, men la det ikke gå for mye innpå deg. Krepsen - Hvis du går ut sammen med noen venner i dag kan du bli sittende med regningen Men det var da som faen da!!!! :evil: Jeg vil ha et bra horoskop! *sutrer* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2004 #231 Del Skrevet 6. februar 2004 Men jeg skal ikke på ferie! Skulle gjerne ha blitt utsatt for litt fristelser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #232 Del Skrevet 6. februar 2004 Tror jeg må begynne å lage dem selv igjen... forrige gang var det jo veldig vellykket... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 6. februar 2004 #233 Del Skrevet 6. februar 2004 næmen dama skal jo jobbe men jeg har jo tomandshånd jeg kan bruke på meg selv da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. februar 2004 #234 Del Skrevet 6. februar 2004 Jomfruen - Hvis du er på reisefot i begynnelsen av neste uke vil reisen forløpe uten problemer. Løwen .. skal du reise bort med GreenSky :o .. eller er det Gustenpusen? Vet ikke hva brodern skal, men jeg skal faktisk til indre Troms og holde kurs. Godt å høre at jeg ikke kommer til å fryse ihjel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2004 #235 Del Skrevet 6. februar 2004 Vet ikke hva brodern skal, men jeg skal faktisk til indre Troms og holde kurs. Godt å høre at jeg ikke kommer til å fryse ihjel. Eller skal vi si "holde kurs"? LITT mistenkelig at både du og glammy stikker samtidig? Hmmmmm? foresten skal jeg og Gustenpusen unne oss en liten mini-ferie, det stemmer det, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. februar 2004 #236 Del Skrevet 6. februar 2004 Eller skal vi si "holde kurs"? LITT mistenkelig at både du og glammy stikker samtidig? Hmmmmm? foresten skal jeg og Gustenpusen unne oss en liten mini-ferie, det stemmer det, ja. Pffft Glammy skulle vel bort i helgen mener jeg å huske , jeg reiser ikke bort før neste onsdag. Så det så! Vet ikke om Gustenpusen har fått med seg den mini-ferien, men bare si fra hvor han skal møte opp du, så videresender jeg beskjeden. :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 6. februar 2004 Forfatter #237 Del Skrevet 6. februar 2004 ... du kan bare sende Rrrroooaaarrr hjem til meg.. vi trenger ikke reise bort en gang vi Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. februar 2004 #238 Del Skrevet 6. februar 2004 ... du kan bare sende Rrrroooaaarrr hjem til meg.. vi trenger ikke reise bort en gang vi Ok, Bille! Det blir en hektisk helg for brødrene ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 6. februar 2004 #239 Del Skrevet 6. februar 2004 Vet ikke om Gustenpusen har fått med seg den mini-ferien, men bare si fra hvor han skal møte opp du, så videresender jeg beskjeden. :blunke: Vi drar ikke langt, da. Si at han kan møte meg på Grand Hotel kl. 19.15 i kveld. Romnr. 313. Han må banke 5 ganger på døra, passordet er "bier og blomster". Men ikke si det til noen. Jeg vil ikke ha hele KG på døra, liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 6. februar 2004 #240 Del Skrevet 6. februar 2004 Mottatt Skal sende den beskjeden videre ... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå