Gå til innhold

GreenSky, Suzy, Glamourgirl og Løwen... her er dagens...

LilleBille

Anbefalte innlegg

Væren - Noen kommer til å si en ting, men gjøre noe annet, akkurat i det du trodde du kunne stole på demFår håpe dette ikke gjelder arbeidsgivere...

Vekten - Dagen kan være en smule rotete med planer som blir forandret og du er usikker på hvor du står. ...sier bare såpe jeg....

Jomfruen - Når det gjelder romantikken, er det en ideell kveld for par som vil være intime. :sjarmor:

Krepsen - Det ser ut til å bli en livlig aften, særlig hvis du har en ny kjæreste, så drømmene vil få god næring. :o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vekten - Dagen kan være en smule rotete med planer som blir forandret og du er usikker på hvor du står.

Uff.. en til av det slaget... :-?

Krepsen - Det ser ut til å bli en livlig aften, særlig hvis du har en ny kjæreste, så drømmene vil få god næring.

Jeg er ikke ny, men sier som hovmester'n; "I'll do my very best. Good night!" :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Væren - Noen kommer til å si en ting, men gjøre noe annet, akkurat i det du trodde du kunne stole på demFår håpe dette ikke gjelder arbeidsgivere...

Skulle ikke forundret meg! :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

:o :x Bille, på tide å bytte horoskopforhandler, kanskje??? PISS, ass! Når kommer horoskopet som forteller meg om hvor rik jeg blir, hvor vakker jeg blir og den fantastiske jobben Drømmemannen in kommer til å få? HÆ? Vil vite det nååååååååååååå! :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Har du ikke alt det der da, glammy? :wink:

I alle fall kan du jo fantasere!

:o Fantasi!?!? Nå må  vi ikke prøve å skille mellom øh, såpe, film, kg RL og fantasi her, Vi skiller IKKE!!!!!!!!!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal se etter en lottogevinst eller noe sånt jeg....(men det er tørke på gode horoskoper for tiden) .. men du burde ikke klage... har du sett mine :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl
Skal se etter en lottogevinst eller noe sånt jeg....(men det er tørke på gode horoskoper for tiden) .. men du burde ikke klage... har du sett mine   :evil:

*hvisker* JA! *ler rått* :sjarmor: Hirr hirr hirr!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Siden den vanlige leverandøren av horoskop har sviktet blir det et felleshoroskop for alle andre enn krepsen i dag.

Det vil bli en aldeles strålende kveld. Den utvalgte vil absolutt sette pris på deg og din innsats. Det vil også være store muligheter for en gevinst av et eller annet slag...

For kepsen: Bruk tiden på å pleie deg selv nå som du er syk. All selskapelighet foregår alldeles utmerket uten deg. Desverre blir det ingen lottogevinst denne uken heller.

Og da ønsker jeg dere en riktig god helg.. :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Det vil bli en aldeles strålende kveld.  Den utvalgte vil absolutt sette pris på deg og din innsats.  Det vil også være store muligheter for en gevinst av et eller annet slag...

Oj, og jeg som skal på date i kveld! Dette her lover bra! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Væren - Sjefen liker tempoet ditt, som er bedre enn andres, men det vil neppe gi økonomisk uttelling... .. men han legger vel hvertfall inn et godt ord for deg..

Vekten - På denne dagen kan du få bruk for en gammel ferdighet du trodde du hadde glemt. ???

Jomfruen - Det er en dag da du ønsker å føle deg fri, men vær forsiktig hvis du kjører en annens bil.

Krepsen - Du kan muligens bli utsatt for en kjedelig hendelse etter et lite uhell, og som kan gi en stor regning... og mitt var pyton som vanlig... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest glamourgirl

:o Det der holder ikke! Hæ, smileys??? SMILEYS??? Vi vil ha detaljer :D Gjerne på pm, hvis du vil være anonym 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jomfruen - Det er en dag da du ønsker å føle deg fri' date= men vær forsiktig hvis du kjører en annens bil.

:klø: Og så jeg som håper at jeg kan hente min egen bil på verkstedet i dag ... Får kjøre forsiktig uansett, da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...