Gå til innhold

GreenSky, Suzy, Glamourgirl og Løwen... her er dagens...

LilleBille

Anbefalte innlegg

.. du får reise i drømmene da... tenk hvor mange strender og palmer du kan forestille deg bak de sorte brillene :briller:

Suzy-mann skal ikke reise .. han vinner bare i tipping eller noe sånt han.. var ikke noe reise i krepsehoroskopet :lol: (kanskje han tar deg med senere...)

Uansettt lykke til i morgen! Avventer fyldig rapport.. så kanskje vi andre reddharer tør også.... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uansettt lykke til i morgen! Avventer fyldig rapport.. så kanskje vi andre reddharer tør også.... :oops:

Rapport skal bli!

Jeg er utrolig spent på det hele, men jeg klarer ikke å skjønne at jeg kanskje kommer til å se - uten briller eller linser - om to dager... Det er så abstrakt at jeg ikke klarer å forholde meg til det. Jeg skjønner det - teksnisk sett - men ikke med hele meg!

Jeg er egentlig kjempefeig på sånt sjøl LilleBille, men jeg har konkludert med at så mye tukling, drypping og undersøkelser som jeg har vært gjennom på grunn av dårlig syn i ca 25 år, så kan umulig dette være verre. Jeg får da bedøvelse! :ler:

Forresten - ser du veldig dårlig? Og jeg syns også du hadde stilige briller! :briller:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Men dere er så søte altså, småjenter! :blomst_opp: Eh, kvinner , GreenSky! Kvinner! :eeeh:

:Hehe:

Jasså, ja. Du leser mine tråder uten å komme med en eneste liten komentar en gang! :x *fnyyyyyys*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det om brillene... trives godt med dem selv.. og skal jeg først gå med noe "midt i trynet" hele tiden .. kan det jo være litt "fres" over dem. Jeg har verdens herligste optiker.. så jeg får komme å plukke fra kolleksjonen når selgeren er der (når han mener det er en type som passer meg..) - for han tar ikke alltid inn den type briller jeg liker.

(Så forresten at den ene deltakeren i WorldIdol hadde samme brillene som meg i presentasjonen .. han fra Belgia eller Nederland el. noe sånt)

:sjarmor:

Ser så dårlig at jeg ikke "klarer" meg uten briller -4,5/-2,5 og skjeve hornhinner .. så det er semmert nok...

:briller: - men jeg er så pysete...at jeg ikke vet om jeg tør å gjøre noe med det

Og jeg "ser" for meg dine "bilder i hodet".. utsagn etter et par dager med mørke briller... du får utfolde fantasien skikkelig...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky
Var gårsdagen så vellykket som horoskopet skulle tilsi?? (spennende raporter mottas med takk..) :sjarmor:

Væren - Det er en heldig dag med penger og hvis ditt sensuelle liv har ligget brakk så bruk tid på det - raskt.

:o

Å, dæven! :kul:

Det hørtes jammen lovende ut. Og det med penger stemmer faktisk, jeg har fått lønning i dag!!! Det kan jo ikke bety noe annet enn at resten må være riktig også!!! Endelig blir det litt mer fres i det sensuelle livet mitt også. :sjarmor::sjarmor::sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GreenSky

Ser så dårlig at jeg ikke "klarer" meg uten briller -4,5/-2,5 og skjeve hornhinner

Du ser da ikke så dårlig, LilleBille? Jeg har også skjeve hornhinner, og har - 3 på begge øyne. Jeg klarer meg uten linser/briller, men da må jeg gå rundt og myse.

Suzy: Kjempe-lykke-til på fredag! Bare slapp av, det kommer til å gå helt fint! :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser så dårlig at jeg ikke "klarer" meg uten briller -4,5/-2,5 og skjeve hornhinner .. så det er semmert nok...

:briller: - men jeg er så pysete...at jeg ikke vet om jeg tør å gjøre noe med det

Skjønner godt at du er pysete på det.. jeg er så nær blind at jeg biter i meg skrekken. Har - 8 på begge øya... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også skjeve hornhinner, og har - 3 på begge øyne. Jeg klarer meg uten linser/briller, men da må jeg gå rundt og myse.

Skjønner ikke at du ser noe jeg da... :o

Dessuten er jeg er alt for nyskjerrig til at jeg vil se verden i et duffust skjær :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Vekten - Barn er gode som gull, og det ser ut til å bli en hyggelig kveld. Planlegg en helg borte hvis du kan. ... muligheter .. muligheter her også..

:o BARN!!!!!!!! *Løper ut igjen*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o BARN!!!!!!!! *Løper ut igjen*

Barnet i deg - eller i din utkårede...... er du ikke litt leken da... Må'kke bli alt for seriøse vet'u :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest glamourgirl

Barnet i deg - eller i din utkårede...... er du ikke litt leken da... Må'kke bli alt for seriøse vet'u :ler:

ÅH JA! *puster lettet ut* Leken, hvem jeg? Pøh!!! Jeg er voksen alvorlig og kjedelig!!! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse
Gjest GreenSky
:ler: Ser helst at jeg ikke blir kalt frue' date=' lenger, det er passé, men siden det er du Greeney, får det gå 8)[/quote']

:o :D :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...