LilleBille Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #421 Del Skrevet 5. mars 2004 Væren - I romantikken vil du gjøre ting etter boken, og du vil ikke ha noen slinger i valsen... blir det noe kanskje .... Vekten - Du kan være fortvilet i dag over at en du kjenner gir etter for følelsmessig utpressing, på tross av dine gode råd... er det virkelig noen som ignorerer rådene deres da.... :o Jomfruen - Du kan igjen bli venner med en som en stund har holdt seg litt på avstand. .. er hun langt borte?? Krepsen - Week-enden begynner lovende for deg, og kvelden har alle tegn til å bli fylt med kjærlighetens gleder. JIPPI .. endelig vår tur.... Ha en riktig god helg alle sammen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 5. mars 2004 #422 Del Skrevet 5. mars 2004 Hm :o ... stadig snodigere... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #423 Del Skrevet 5. mars 2004 Du får hvertfall stelle godt med Suzymannen i dag... for han har jo en strålende helg forran seg.. og er ikke du der... (horoskopet lyver jo aldri) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 5. mars 2004 #424 Del Skrevet 5. mars 2004 Da får dere ha en god helg, folkens! Neste uke har jeg ferie, så jeg vet ikke om jeg kommer innom KG eller ikke. Snakkes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 5. mars 2004 Forfatter #425 Del Skrevet 5. mars 2004 GOD FERIE .. og kos deg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #426 Del Skrevet 8. mars 2004 Væren - Det ser ut til å lysne i romantikken, så en person som har vært ute av livet ditt en stund kan plutselig dukke opp igjen... ser ut til at det blir en hyggelig ferie på GreenSky.. Vekten - Du føler at du gjør følelsesmessige fremskritt for tiden, og kjenner deg elsket og satt pris på... så koselig for dere... Jomfruen - I dag får du ikke alt som du vil ha det, og du må finne deg i visse forsinkelser. Krepsen - I dag har du massevis av sjarme, men du vet bare ikke hvordan du skal få benyttet deg av den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gyldenløwe Skrevet 8. mars 2004 #427 Del Skrevet 8. mars 2004 Pøh, same old story, når får jeg det noensinne som jeg vil ha det Forresten: Gratulerer med dagen, jenter! :bukke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. mars 2004 #428 Del Skrevet 8. mars 2004 Vekten - Du føler at du gjør følelsesmessige fremskritt for tiden, og kjenner deg elsket og satt pris på. Krepsen - I dag har du massevis av sjarme, men du vet bare ikke hvordan du skal få benyttet deg av den. Dette må da være den dummeste kombinasjonene jeg har sett... :o Om JEG skal føle meg elsket må jo HAN vite hva han skal gjøre med sjarmen sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 8. mars 2004 Forfatter #429 Del Skrevet 8. mars 2004 Forresten: Gratulerer med dagen, jenter! :bukke: Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 9. mars 2004 Forfatter #430 Del Skrevet 9. mars 2004 Væren - Denne dagen blir bedagelig. Du sklir gjennom den uten problemer og føler deg behagelig avslappet og trøtt mot kvelden. Er det ferie så er det ferie... Vekten - Du kan bli litt deprimert fordi du må engasjere deg i et annet menneskes liv, men du vil snart få humøret tilbake igjen. Jomfruen - I dag er du antagelig på krigsstien, og du er ikke innstilt på hverken å tilgi eller å glemme. Uff da... Krepsen - Du kan ha litt hell mot slutten av dagen, og du er ikke i humør til å oppholde deg i kjedelig selskap. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest GreenSky Skrevet 9. mars 2004 #431 Del Skrevet 9. mars 2004 Væren - Denne dagen blir bedagelig. Du sklir gjennom den uten problemer og føler deg behagelig avslappet og trøtt mot kvelden. Er det ferie så er det ferie... Har ikke fått slappet av mye så langt, desverre. Har altså begynt å studere over nettet, og skulle jobbe med en oppgave denne uka. Det er bare det at nettstedet har tekniske problemer, så jeg kommer meg ikke inn på siden, og får derfor ikke funnet ut hva ukes-oppgaven består i. Har sendt mail til foreleseren nå, venter på svar... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå