Latinas Skrevet 15. mars 2012 #1 Skrevet 15. mars 2012 Hva slags type utseende på jenter gjøre dere misunnelige, hvordan ser hun ut? Hva er det som topper "kaka", gjør at dere holder blikket litt ekstra av misunnelse.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er i grunnen misunnelig på alle som ser ut som de har tid og penger til å fikse seg skikkelig, spesielt om morgenen Hvis jeg skulle ønske meg en spesiell type utseende, så tenker jeg... Whitney Houston, slik som hun så ut i Bodyguard (ikke slik hun så ut de siste årene!). Det er et smellvakkert og samtidig yndig utseende, som jeg gjerne skulle hatt selv. 2
miabella Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Jenter med timeglassfigur, langt vakkert hår og en attitude som sier #HER ER JEG", dette uten å virke høy på pæra (kun høy på livet). 11
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Angelina Jolie i sine Tomb Raider dager er vel noe av det peneste jeg kan komme på. Fyldige NATURLIGE lepper er vel den eneste tingen som får ting over the top, men det er helheten som er viktig. Og oftest går det egentlig på sjarmen og utstrålingen jeg kan bli litt misunnelig på. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Høye, vevre jenter med porselenshud, vakkert hår og delikate, nydelige trekk. Sånne svanelignende jenter. Elegant, tidløs skjønnhet... Ville ikke hatt noe imot å ha utseende til Nicole Kidman for eksempel. 3
AryaUnderfoot Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Det er mange jeg syns er pene, en favoritt er January Jones. Tidløs og klassisk vakker i mine øyne, 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Det er mange jeg syns er pene, en favoritt er January Jones. Tidløs og klassisk vakker i mine øyne, Rart hvor forskjellig smaken er, jeg syns hun er en av de kjedeligste stjernene. Helt "vanlig" ordinært utseende på en måte, hadde aldri lagt merke til henne verken i positiv eller negativ retning. 3
miabella Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker jenter med kjøtt på bena. Litt "junk in the trunk". Kim Kardashian, før hun fixa på fjeset. Henne i en trang kjole, med høye hæler, hadde jeg definitivt snudd meg etter. 3
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #9 Skrevet 15. mars 2012 Misunnelig vil jeg ikke akkurat kalle meg, men det er klart jeg legger merke til pene trekk, også hos andre jenter -Fregner, gjerne i kombinasjon med rødt hår. -Høye jenter, uansett om de er litt "androgyne" eller ikke. Selv er jeg lav, men mener høye jenter ofte har en egen "eleganse", eller iallefall potensiale til det. -Naturlige krøller. Det er så pent, og rammer inn ansiktet på en annen måte enn rett hår gjør. - Andre fargekombinasjoner enn jeg selv har - generelt. Er fornøyd med meg selv, men synes likevel at farger er fascinerende. Skulle ønske jeg hadde lyse øyne, selv har jeg en dyp gråfarge med innslag av gult.
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 er ikke misunnelig på noen jeg er vakker, alle er vi vakre av kjøtt og flesk 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Det som går litt i motsatt bane av meg selv/mitt utseendet. Trekk som jeg gjerne ikke kan få til selv pga høyde, ansiktform osv. Litt merkelig at det er sånn, for jeg føler meg ikke stygg... - Lite ansikt, liten og nett - Pene øyne - Fine hender - Søt og ikke pen-pen - Pent smil! Sjalu, for jeg synes ikke smilet mitt er så pent. Jeg er selv høy og feminin og er fornøyd, men synes det er fascinerende å se en vakker, liten og nett person. Tror man av og til kunne tenkt seg å vært litt lavere når man er høy, og høyere når man er lav. 1
Latinas Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 15. mars 2012 Veldig forskjellig fra person til person ja! De jentene jeg legger merke til er det som som har ganske høye, mørke, tykke øyenbryn. En ekte solbrun hud, og et mørkt, langt, stritt og glansfullt hår. Jenter med en stor underleppe og en mindre overleppe. Knall grønne, eller helt brune øyner. Megan fox sitt ansikt er rålekkert, men kroppen er en helt annen sak. Og ansiktet til Kim Kardashian er nydelig.
-Ishtar- Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Jeg syns Sara Carbonero er helt nydelig. Er fornøyd med meg selv, men hadde snudd meg etter denne dama:) http://www.zimbio.com/pictures/prXOH9uU1BH/Sara+Carbonero+atends+Ford+event/IvizwqY9_Do 2
Gjest Tigress Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Angelina Jolie i sine Tomb Raider dager er vel noe av det peneste jeg kan komme på. Fyldige NATURLIGE lepper er vel den eneste tingen som får ting over the top, men det er helheten som er viktig. Og oftest går det egentlig på sjarmen og utstrålingen jeg kan bli litt misunnelig på. Eg er heilt samd, Angelina Jolie var fantastisk i Tomb Raider!
Jens Skrevet 15. mars 2012 #16 Skrevet 15. mars 2012 Høye, trente, tynne, med vakre ansikt og vakkert langt hår sånn som Victoria secret modellene. De jentene må være verdens vakreste jenter. 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Jeg snur meg etter veldig mange forskjellige typer jenter jeg, synes nesten alltid å finne noe på dem som jeg "misunner"/beundrer. Men hvis jeg skulle beskrive et slags "ultimat" utseende jeg ville snudd meg etter, må det kanskje være hun som er slank (men med former på de rette plassene), og et ansikt som ser litt uskyldig ut, kanskje, hun som ikke helt er klar over hvor pen hun er. Hun som ikke trenger høye hæler og fin kåpe og krøller i håret og masse sminke og parfyme for å være pen, hun som har en enkel, kul, litt avslappet og androgyn (men samtidig feminin) stil, med pen hud og "rene" trekk. Har ikke noen spesielle preferanser når det kommer til hårfarge, øyenfarger osv. Men for all del, liker veldig mange slags jenter, også de som er glade i å pynte seg 2
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er misunnelig på alle som har et såpass pent utseende at de passerer som normale. Jeg skulle gitt utrolig mye for å slippe å alltid bli glodd på, kommentert og bli slengt dritt etter... 3
sequin Skrevet 15. mars 2012 #19 Skrevet 15. mars 2012 jeg misunner de som ser strålende ut usminket... De med ansikt som gløder, med friske farger og markerte ansiktstrekk uten å ha lagt ned noe jobb i det! hehe 7
Måndagsbarn Skrevet 15. mars 2012 #20 Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker jenter som ser "pikete" ut, noe a'la en yndigere versjon av Blair i Gossip Girl. Jeg kjører nok mye av den samme stilen, men skulle ønske jeg var liten og nett:( Jeg føler meg som en elefant i en porselensbutikk iblant, selv om jeg er helt gjennomsnittlig høy. Nette hender og myke trekk, sånne bløte måneansikter (som f.eks january jones og charlize theron har) synes jeg er veldig vakre. Da ser man så ung og frisk ut, alltid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå