trøndergutten Skrevet 14. mars 2012 #1 Del Skrevet 14. mars 2012 (endret) Okei, for å starte med så knekte jeg av begge leggbeina mine i høyrefoten for 1 og en halv mnd siden. Ca 3 uker etter det måtte jeg dra til fastlegen min med stortåa på samme foten som var veldig vond å klemme må pluss at jeg fikk stikkende smerter helt tilbake til hælen om jeg prøvde å røre på tåa. Smertene ligger helt til høyre under foten, altså bakover fra stortåa. Jeg dro dit med en idè om at det kunne være senebetennelse, noe fastlegen min avslo å sa at smertene koms til å gå over av seg selv. Dette gjorde de, men nå for en uke siden (ca 2 uker etter legebesøket) startet smertene gradvis og komme tilbake igjen, og akkurat nå er smertene så sterke at foten min rykker til når det stikker som værst og jeg sliter med å sove om natta. I og med at jeg kjenner smertene fra stortåa og bakover i hælen langs den siden under foten så misstenker jeg fortsatt at det har noe med sena å gjøre, men kan det være andre ting? Nerver for eksempel? Er vondt å trykke under foten der jeg kjenner smertene inni, og jeg kjenner smertene godt om jeg setter foten ned i bakken for å hvile den (går på krykker enda) Må forresten nevne at stortåa mi var helt bedøvd flere uker etter opperasjonen i leggen og at den fortsatt ikke kjennes helt normal ut å ta på. Jeg kan bruke den som normalt, men jeg kjenner at den er som bedøvd når jeg tar på den liksom. Noen som kan gi meg tips til hva det er jeg plages med? Må kontakte lege i morgen, men orker ikke å bare bli sendt hjem igjen så ille som smertene har blitt. Er fortsatt en uke til jeg skal på kontroll på sykehuset, å begynner nå å bli redd for at jeg kan få varige plager.. Endret 14. mars 2012 av trøndergutten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
muttra Skrevet 15. mars 2012 #2 Del Skrevet 15. mars 2012 jeg ville ringt sykehuset og fortalt om de smertene og at stortå fortsatt er vissen og om tidligere fastlege besøk og spurt om det er mulig å fremskynde kontrollen og viss ikke hva gjør du frem til kontrollen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå