Gå til innhold

Dine beste, rareste, dårligste og morsomste DRAW SOMETHING-tegninger!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått helt dilla på Draw Something i det siste! Draw Something er et tegnespill for iPhone og Android-mobiler, hvor man spiller to og to. Man bytter på å tegne og å gjette, og det går ikke på tid, noe som gjør at man kan gjøre seg riktig så flid med tegningene sine om man har lyst til det.

Tenkte det kunne være artig med et slags Draw Something-galleri her inne på KG :) For det må da være flere enn meg som spiller Draw Something?

PS: Husk å fjerne navn og bilde til andre brukere fra bildene du legger ut.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Star Trek:

SC20120311-231152.png

Pegasus:

SC20120312-020751.png

Coconut:

SC20120312-113908.png

Dragon:

SC20120312-200950.png

Et utrolig klumsete forsøk på å tegne "werewolf":

SC20120312-205429.png

Og et realt forsøk på å tegne "carwash":

SC20120313-015436.png

Ah, Draw Something :rodmer:

• Liker 2
Skrevet

Varulven var jo dritkul! :) Selv har jeg spillet, men har ikke prøvd det enda.

Skrevet

Stilige tegninger! :)

Hvordan får du strekene så nøyaktig? Sliter som bare det med alt for store fingre for den lille ihpone-skjermen min.

Skrevet

Stilige tegninger! :)

Hvordan får du strekene så nøyaktig? Sliter som bare det med alt for store fingre for den lille ihpone-skjermen min.

Jeg har Samsung Galaxy sII, så den har jo lit større skjerm, det hjelper nok :)

Skrevet (endret)

Noen dyretegninger jeg ble ekstra fornøyd med!

SC20120315-011708.png

SC20120315-012602.png

SC20120316-022529.png

SC20120315-012317.png

Endret av Tonje!
AnonymBruker
Skrevet

Du skulle sett min valross. Den så ut som hufsa, synd jeg ikke tok skjermdump. :gjeiper:

Skrevet

Haha, så flink du er til å tegne da! Jeg har bare de 4 standardfargene jeg, så mine blir litt kjedelig i fargevalg. Men er mest fornøyd med storken min. Har desverre ikke bilde.

Men jeg skulle tegne hamster. Prøvde og prøvde og fikk ikke til. Venninna mi prøvde å gjette i en evighet på hva jeg tegnet også.. Hun trodde jeg tegnet hermetisk fersken :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Fantastiske bilder! Hvordan kan man lagre bildene forresten? Jeg har ikke iphone, har android telefon. Kanskje jeg ikke kan det da?

Skrevet

Noen som veit om det går an å ta skjermdump på Xperia Arc? Vil legge ut mine mesterverk!

Skrevet

Men jeg skulle tegne hamster. Prøvde og prøvde og fikk ikke til. Venninna mi prøvde å gjette i en evighet på hva jeg tegnet også.. Hun trodde jeg tegnet hermetisk fersken :fnise:

:skratte:

Jeg er akkurat lik - jeg er imponert over tegneferdighetene dine, Tonje. Jeg tegner på nivå med en femåring, tror jeg. Merkelig nok har de fleste klart å gjette hva jeg har tegnet, noe jeg anser som ganske imponerende!

Skrevet

Har så trege motspillere nå. Så det er kjeeedelig. Kan jeg spille mot noen av dere kanskje? Mitt brukernavn er Tante My

Skrevet

Hvem vil spille med meg og mine tegneskills?

Spill med Pernisse

Skrevet (endret)

Wohoo, 5-åring tegninger fra begge sider :)

Edit. har ikke fått noe invite :klo:

Endret av Mynona-83
Skrevet

Wohoo, 5-åring tegninger fra begge sider :)

Edit. har ikke fått noe invite :klo:

Har allerede sendt en tegning. :klo:

Skrevet

Nå har den kommet Tabris. Jeg fikk litt sjokk her, for samtidig fikk jeg invitasjon på wordfeud av en venninne, så jeg blingset, og trodde du var venninnen min :skratte:

Skrevet (endret)

Oh jeg digger når folk tar seg litt tid til å tegne:D

Spill med meg, tirileh :)

:bond:

Endret av sequin
Skrevet

Nå har den kommet Tabris. Jeg fikk litt sjokk her, for samtidig fikk jeg invitasjon på wordfeud av en venninne, så jeg blingset, og trodde du var venninnen min :skratte:

Wow, jeg er imponert over at du klarte min "dogsled". :overrasket:

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...