Latinas Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hvor ofte tar dere solarium? Endret 14. mars 2012 av Latinas
Marimora Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Edit: Bruker skiftet ut spørsmål Endret 14. mars 2012 av Marimora
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Aldri, syntes jeg får så mye fregner og føflekker av det. I tillegg vil jeg ikke få tidlige rynker. Syntes det er finere å ha en glatt hvit hud, enn en flekkete og rynkete brun en.
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #4 Skrevet 14. mars 2012 Edit: Bruker skiftet ut spørsmål Ja, havnet på feil tema, så måtte gjøre noe med det, haha!
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2012 Aldri, syntes jeg får så mye fregner og føflekker av det. I tillegg vil jeg ikke få tidlige rynker. Syntes det er finere å ha en glatt hvit hud, enn en flekkete og rynkete brun en. Helt enig!
Gjest Raindrops Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Aldri. Gjorde det litt før, men huden min har det mye bedre uten. Jeg er heller mye utendørs, og hvis jeg føler meg gusten så bruker jeg en svak selvbruningskrem istedenfor 1
laperla Skrevet 14. mars 2012 #7 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Aldri. Før derimot, trodde jeg at jeg måtte ha farge. Nå er det bare deilig å slippe å styre med det. Endret 14. mars 2012 av laperla
Maestro Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Aldri. Gjerne mot sommern så tar jeg bare en liten stund før det er varmt nok til å slakke oppe på terassen.
Vulpes Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Innimellom. Har ingen faste rutiner på det, det kan bli opptil 5 ganger i måneden for at det så blir over et år til neste gang. Trives godt med litt brunfarge i ansiktet ettersom jeg lett ser syk ut ellers. Selvbruningskrem fungerer jo greit det og, men jeg føler at brunfargen legger seg i porer og dermed fremhever urenheter og små sorte prikker.
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Noen få ganger i året. Tok mye mer før til jeg innså at jeg fikk pigmentflekker av det. De var ikke de når jeg var 20 men de kommer så pass dere og bruk faktor i solarium. Har dessuten hudsopp og da syns de hvite flekkene enda bedre etter sola. Merker også at porene i t-sonen blir grovere hvis jeg tar mye sol. Bruker litt selvbruning istedet heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå