Latinas Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Noen kjerringråd som virkelig fungerer? Noen tips kanskje, for å få myk, glødende eller kvisefri hud, økt hårvekst av bryn og vipper, hvitere tenner kanskje, eller et mer glinsende hår. Om dere vet om noen kjerringråd som faktisk fungerer, setter jeg uansett stor pris på de. Endret 14. mars 2012 av Latinas
HedvigR Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Å vaske håret med øl skal visst funke for å virkelig få det til å skinne, flere venninner av meg som har prøvd det med godt resultat. Ulempen er jo at det lukter øl etterpå da..
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Eddik mot urinveisinfeksjon! Sitte i badekaret i varmt vann med eddik i (vi snakker en halv flaske) Eller min egen variant av det, klappe forsiktig litt papir med eddik på ved urinveisåpningen rett etter du har tørket deg etter dobesøk til det forsvinner. (normalt etter 3-4 ganger, eller ca. 1 dag) Skal fungere fordi eddik forsurer PH-verdien i underlivet og gir mindre grobunn for UVI-bakteriene.
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2012 Å vaske håret med øl skal visst funke for å virkelig få det til å skinne, flere venninner av meg som har prøvd det med godt resultat. Ulempen er jo at det lukter øl etterpå da.. Åå! Det fungerer helt sikkert, men jeg liker ikke øllukt, hehehe!
She_Leiva Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Så var det jo dette med å drikke øl gjær, skal vist fungere på både hud, hår og negler?
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #7 Skrevet 14. mars 2012 Eddik mot urinveisinfeksjon! Sitte i badekaret i varmt vann med eddik i (vi snakker en halv flaske) Eller min egen variant av det, klappe forsiktig litt papir med eddik på ved urinveisåpningen rett etter du har tørket deg etter dobesøk til det forsvinner. (normalt etter 3-4 ganger, eller ca. 1 dag) Skal fungere fordi eddik forsurer PH-verdien i underlivet og gir mindre grobunn for UVI-bakteriene. Aha, skal huske på det. Takk!
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #8 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Så var det jo dette med å drikke øl gjær, skal vist fungere på både hud, hår og negler? Ja, har hørt det, virker ikke så delikat! Endret 14. mars 2012 av Latinas
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Å vaske håret med øl skal visst funke for å virkelig få det til å skinne, flere venninner av meg som har prøvd det med godt resultat. Ulempen er jo at det lukter øl etterpå da.. Hvis man skal ut på byen etterpå så er ikke det noe stress da
Mooria Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg bruker natriumklorid (saltvann) i ansiktet i stedet for toner- etter rens av huden. Så lar jeg det trekke inn/ tørke en stund før jeg tar på fuktighetskrem. Dette er supereffektivt mot uren hud og kviser. Huden min ble MYE bedre på kort tid etter at jeg begynte med dette, kvisene er helt borte og huden er glatt og myk:) Endret 14. mars 2012 av Mooria
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #11 Skrevet 14. mars 2012 Jeg bruker natriumklorid (saltvann) i ansiktet i stedet for toner- etter rens av huden. Så lar jeg det trekke inn/ tørke en stund før jeg tar på fuktighetskrem. Dette er supereffektivt mot uren hud og kviser. Huden min ble MYE bedre på kort tid etter at jeg begynte med dette, kvisene er helt borte og huden er glatt og fin:) Ja, jeg brukte faktisk salt i ansiktet før, og jeg fikk også bedre hud. Men tror huden min ble så vandt til det, at den ikke lenger kvittet seg med urenhetene :/
Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #12 Skrevet 14. mars 2012 Jeg bruker natriumklorid (saltvann) i ansiktet i stedet for toner- etter rens av huden. Så lar jeg det trekke inn/ tørke en stund før jeg tar på fuktighetskrem. Dette er supereffektivt mot uren hud og kviser. Huden min ble MYE bedre på kort tid etter at jeg begynte med dette, kvisene er helt borte og huden er glatt og myk:) Hvor får jeg kjøpt det/hvordan kan jeg lage det?
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #13 Skrevet 14. mars 2012 Hvor får jeg kjøpt det/hvordan kan jeg lage det? Vanlig matsalt i matvarebutikken, havsalt elns.
Gjest badeand1 Skrevet 14. mars 2012 #14 Skrevet 14. mars 2012 Vanlig matsalt i matvarebutikken, havsalt elns. Hvor mye salt og hvor mye vann brukte du ca?
She_Leiva Skrevet 14. mars 2012 #15 Skrevet 14. mars 2012 Jeg bruker natriumklorid (saltvann) i ansiktet i stedet for toner- etter rens av huden. Så lar jeg det trekke inn/ tørke en stund før jeg tar på fuktighetskrem. Dette er supereffektivt mot uren hud og kviser. Huden min ble MYE bedre på kort tid etter at jeg begynte med dette, kvisene er helt borte og huden er glatt og myk:) Kan man bruke saltløsninger som klohrhexidin til dette tror du? Vil det gi samme effekt?
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #16 Skrevet 14. mars 2012 Hvor mye salt og hvor mye vann brukte du ca? Skyll ansiktet ditt i varmt vann, deretter tar du en halvfull hånd med salt i ansiktet ditt.
Gjest lommerusk Skrevet 14. mars 2012 #17 Skrevet 14. mars 2012 Ja, har hørt det, virker ikke så delikat! Ølgjærtabletter
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #18 Skrevet 14. mars 2012 Ølgjærtabletter Og de tablettene hjelper for hår og negler bare, eller?
Gjest lommerusk Skrevet 14. mars 2012 #19 Skrevet 14. mars 2012 Og de tablettene hjelper for hår og negler bare, eller? Har lest at det skal funger på det ja, OG hud Skal prøve selv nå *venter i spenning* Men generelt B-vitamin og slikt skal også funke, kjøpte noe på apoteket her for en stund siden, ser ut som om det funker
Latinas Skrevet 14. mars 2012 Forfatter #20 Skrevet 14. mars 2012 Har lest at det skal funger på det ja, OG hud Skal prøve selv nå *venter i spenning* Men generelt B-vitamin og slikt skal også funke, kjøpte noe på apoteket her for en stund siden, ser ut som om det funker Åå, spennende. Er så utrolig mye, gode produkter overalt. Vanskelig å velge, for alle høres så bra ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå