Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! Er det noen som har tips til noen gode maskaraer som fjernes med varmt vann? Jeg liker godt Clinique sin High Impact Curling Mascara, men kunne gjerne tenkt meg å prøve noen andre også. Jeg vil gjerne ha endel lengde, men ikke fjortisvolum :fnise:

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanebo, Blinc, Estee Lauder...

Skrevet

Kanebo, Blinc, Estee Lauder...

Og du er fornøyd med alle innen disse merkene, og vil anbefale de..?

AnonymBruker
Skrevet

NYX Doll-eye eller hva den heter... Veldig god, og fjernes lett med varmt vann.

Skrevet

Og du er fornøyd med alle innen disse merkene, og vil anbefale de..?

Fra Kanebo liker jeg alle variantene av 38°, men foretrekker den som visstnok skal gi volum, pga. den fantastiske børsten. Men jeg synes den gir mer lengde enn egentlig volum. Den som heter Separating&Lengthening er en fibermascara, og gir masse volum, men kan ha en tendens til å drysse, og den originale, med bitteliten børste, gir naturlig farge til vippene. Kanebo/Sensai tilbyr vel kun mascaraer som fjernes med varmt vann på det norske markedet. ;)

Estee Lauders Double Wear mascara følger også dette prinsippet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Blinc var umulig å jobbe med, så den var heller ingen favoritt.

Ellers er det visst mange asiatiske merker som tilbyr mascaraer som fjernes med varmt vann, for eksempel Shiseido Perfect Mascara (den syntes jeg var sånn grei nok, ikke mer), og Majolica Majorca, som man må kjøpe rundt omkring på det store internette

Max Factor Lash Extension Effect finnes også i "washable waterproof", men den takler ikke noe fuktig luft før den takker for seg.

Var det utfyllende nok? :gjeiper:

Skrevet

Clinique Lash Power må heller ikke glemmes. :)

Skrevet

Fra Kanebo liker jeg alle variantene av 38°, men foretrekker den som visstnok skal gi volum, pga. den fantastiske børsten. Men jeg synes den gir mer lengde enn egentlig volum. Den som heter Separating&Lengthening er en fibermascara, og gir masse volum, men kan ha en tendens til å drysse, og den originale, med bitteliten børste, gir naturlig farge til vippene. Kanebo/Sensai tilbyr vel kun mascaraer som fjernes med varmt vann på det norske markedet. ;)

Estee Lauders Double Wear mascara følger også dette prinsippet, men den likte jeg ikke i det hele tatt. Blinc var umulig å jobbe med, så den var heller ingen favoritt.

Ellers er det visst mange asiatiske merker som tilbyr mascaraer som fjernes med varmt vann, for eksempel Shiseido Perfect Mascara (den syntes jeg var sånn grei nok, ikke mer), og Majolica Majorca, som man må kjøpe rundt omkring på det store internette

Max Factor Lash Extension Effect finnes også i "washable waterproof", men den takler ikke noe fuktig luft før den takker for seg.

Var det utfyllende nok? :gjeiper:

Clinique Lash Power må heller ikke glemmes. :)

Absolutt utfyllende nok! Greit med konkrete anbefalinger. Tror jeg skal sjekke ut noen fra Kanebo, tusen takk! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...