Gjest Valiumsjunkie Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Jeg følger med på Grey's Anatomy, House sånn for øyeblikket, men de har et par ukers pause, og Greys går ikke før på torsdag, altså kan ikke laste den ned før på fredag. Snart begynner jo MAD MEN igjen, og jeg gleder meg som en kattunge. Har også sett Sherlock Holmes-serien fra BBC, selv om hovedpersonen er litt vel tilgjort, og sminken er altfor tydelig, så likte jeg den. Noen andre kvalitetsserier hvor alt er tenkt på? Hvor alt er A-produksjon?
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 Educating Essex. En fantastisk fin serie om en skole i Storbritannia, om lærerne og elevene der og hvordan livene deres utfoldes. Det høres ikke så interessant ut, men det ER veldig fint å se på! http://www.youtube.com/watch?v=G2k5BqjSapo - trailer fra serien. The Practice - dette er en favorittserie for min del. En helt fantastisk fin serie. http://www.youtube.com/watch?v=FkatS8mVLH4
Gjest Tirkes Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Litt britisk kanskje? Black Books, Green Wing, It Crowd. Evt en haug gamle Mock The Week. Som jeg kjører gjennom nå. ^^ 2
Lutetium 71 Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 Star Gate er jo barnelærdom. SG1 > SGA > SGU
litago22 Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 the killing, spenningsserie basert på dansk roman. jeg ble addict etter en episode! new girl, om du liker litt sånn sarkastisk humor... shameless US, basert på shameless UK, her er det bade humor, drama og romanse. hvis du liker sånne typiske jenteserier med masse drama og spenning så det jo hende pretty little liars er noe for deg. selv laster jeg ned ca 20 episoder fra forskjellige tvserier i løpet av en uke, så jeg vet godt hvor kjedelig ting kan bli om favorittene tar pause
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2012 #7 Skrevet 15. mars 2012 Parenthood, flott serie om famileforhold. The walking dead, har ikke ord. Exremely loud og incredibly near. Fantastisk ny film om 9/11 Nurse Jackie. Morsom sykehusserie med alvorlig undertone. Spilles av "kona til han i Sopranos".
antibac Skrevet 15. mars 2012 #8 Skrevet 15. mars 2012 Dette er serier jeg liker veldig godt, og som jeg syns du burde sjekke ut hvis du ikke har allerede Game of Thrones Dexter Desperate Housewives The Walking Dead Homeland An Idiot Abroad Broen Boardwalk Empire Band of Brothers Skal skrive ned mer hvis jeg kommer på flere
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2012 #10 Skrevet 15. mars 2012 Dexter er en serie alle må få med seg! Ja, men ikke last den ned, kjøp den. Jeg vil ha en sesong 10,11 og 20 også. Og Dexter er virkelig verdt å støtte også. Det er en serie av bra kvalitet. 2
Gjest Katten. Skrevet 15. mars 2012 #11 Skrevet 15. mars 2012 Hell on Wheels - actionserie fra den realistiske ville vesten. The Mentalist - om du ikke vet hva dette er, bør du skamme deg Once Upon a Time - om du liker det litt overnaturlige Californication - sex, drugs'n rock and roll, i en intelligent og tragisk innpakning American Horror Story - skrekk, sex, drømmer, mareritt og familieliv 1
KristinL Skrevet 15. mars 2012 #13 Skrevet 15. mars 2012 Dexter!! Frustrerte Fruer Pretty Little Liars The Walking Dead 90210 Gossip Girl Criminal Minds One Tree Hill The Lying Game The Vampire Diaries American Horror Story (introen er sykt ekkel!)
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. mars 2012 #14 Skrevet 15. mars 2012 Har sett alt av Dexter Mad Men Six Feet Under American Horror Story Broen Games of Thrones (men i overkant for "teit" med alt det dramaet) Kalde føtter An Idiot Abroad :D Har sett litt på The Mentalist, men synes skuespillet osv er litt dårlig? Også eri kke hovedskuespilleren så kjekk, heller, noe som sikkert skal være et slags trekkplaster? Ææh, håper det kommer noen nye bra serier. Så synd Pan Am viste seg til å bli masse intriger og tull og tøys. Ser ikke på Gossip Girl og serier i den sjangeren.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. mars 2012 #15 Skrevet 15. mars 2012 Litt britisk kanskje? Black Books, Green Wing, It Crowd. Evt en haug gamle Mock The Week. Som jeg kjører gjennom nå. ^^ Takk for tips, skal sjekke disse ut. :-)
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 15. mars 2012 #17 Skrevet 15. mars 2012 Skal sjekke ut Californication, tror faktisk jeg har prøvd å se den før, men jeg droppet den. Hmmm, skal sjekke igjen.
laperla Skrevet 15. mars 2012 #18 Skrevet 15. mars 2012 The American horror story True blood Pan Am Californication The Vampire Diaries Gossip Girl 90210 The Big Bang theory Royal Pains New girl Secret diary of a call girl
OhSerendipity Skrevet 15. mars 2012 #19 Skrevet 15. mars 2012 Community er min favoritt om dagen. Ellers kan jeg anbefale Dexter, The Mentalist, Prison Break, Twin Peaks, Chuck, The Big Bang Theory og It's Always Sunny in Philadelphia.
Avanci Skrevet 16. april 2012 #20 Skrevet 16. april 2012 Anbefaler serien Chuck! En helt rå serie etter min mening! Skulle ønske det bare var flere sesonger av den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå