Gjest Myumi Skrevet 20. januar 2004 #81 Del Skrevet 20. januar 2004 Nei akkurat, så lenge muskelen ikke er revet over går det da an å trene den opp igjen? Nei, det er det som IKKE går an. Du risikerer å måtte leve med lekkasjer resten av livet. Jeg har ikke sagt noe om mine personlige meninger om analsex, det var en unødvendig kommentar, jeg bare forsøker å finne fram til hva som er korrekt i dette virvaret av subjektiv informasjon. Ikke narr meg til å le, du har akkurat registrert deg som bruker og det første du hopper innpå er en analsex debatt. Tro meg, vi har hatt endel beøk av din type tidligere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 20. januar 2004 #82 Del Skrevet 20. januar 2004 Ok den var for drøy, trenger vi bli så personlige? Min type? Fortell meg hva min type er? Prøver du å provosere eller? Jeg har lenge vert gjest på dette forumet, men ble lei av at de faste brukerne aldri tok gjestekommentarer seriøst så jeg registrerte meg. Grunnen til at jeg kastet meg på denne tråden var at jeg følte jeg hadde noe å tilføre debatten, og at det var litt for mye subjektive meninger som ble ytret i stedet for fakta. Foresten jeg endret på mitt forige innlegg, hvis du vil kan du lese linken der, det var den jeg skulle hatt i innlegget før det igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tiriltunge Skrevet 20. januar 2004 #83 Del Skrevet 20. januar 2004 Forøvrig har jeg ingen problemer med å skjønne at du tydelig er opptatt av at alle jenter skal ha rompa på menyen. Ikke narr meg til å le, du har akkurat registrert deg som bruker og det første du hopper innpå er en analsex debatt. Tro meg, vi har hatt endel beøk av din type tidligere. Unnskyld meg, Coffee, men nå synes jeg du er direkte ufin mot meddebattanter. Du har ikke noe som helst belegg for påstandene du beskylder Petter for her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 20. januar 2004 #84 Del Skrevet 20. januar 2004 Vi har hatt endel mannlige brukere som kun har engasjert seg i anale emner :D og når debatten dør ut så forsvinner de. Dukker det opp en ny anal debatt kommer de tilbake. Hvis jenter vil ha analsex, vet om farene og blir behandlet på en pen måte av sine partnere så helt ok. Kjør på for min del! Men når menn kommer inn på en kvinneside og fyrer oppunder pro anal og tom. ikke vet at det kan være skadelig så har det kun ett formål. Og det er å få jenter til å tro at analsex er helt normalt og noe "alle" driver med og de som ikke driver med det er kjedelige, puritanske, unormale etc. Kom igjen, jenter er da ikke helt dumme heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 20. januar 2004 #85 Del Skrevet 20. januar 2004 Ja jeg vet at det er mange drittunger som kommer med useriøse utsagn om analsex, men ikke forhåndsdøm meg da. Jeg har ikke sagt noe om at jeg er for eller mot (?) analsex. Hvis du skal kritisere meg, så helst kritiser det jeg sier, og ikke det du TROR jeg MENER. (da kan jeg faktisk bli såret ). Hvis du leser innleggene mine uten de forhåndsdømmende brillene på, så vil du se at jeg faktisk prøvde å opplyse om hvordan praktiserer analsex på en riktig måte (nettop for å unngå skader). Jeg prøver ikke å normalisere noe som helst. Aner ikke hvor normalt det er med analsex. Men hvis nå noen skulle ønske å prøve det, så burde de få riktig info om emnet, og ikke skremselspropaganda, hverken den ene eller andre veien, er noen uenig i det? :-? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 20. januar 2004 #86 Del Skrevet 20. januar 2004 Petter, du sa at du tidligere hadde postet som Gjest, var det du som skrev at du hadde brukt ett år på å "forberede en kvinne" til å ha analsex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 20. januar 2004 #87 Del Skrevet 20. januar 2004 det var nok ikke meg nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest petter Skrevet 20. januar 2004 #88 Del Skrevet 20. januar 2004 heh.. ikke helt vant med innlogging ennå, men, nei ikke at det skulle bety noe, men jeg og jenta mi har et kjempebra sexliv uten analsex, har faktisk aldri prøvd det før heller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2004 #89 Del Skrevet 21. januar 2004 coffee, her er det faktisk du som bringer debatten ned på ett barnslig stadie! Dersom du VET, og mener det er allmennkjent at det ER skadelig med analsex, også dersom det ikke utføres hardhendt og ubetenksomt, så vær så snill å kom med noen linker da!!! Det har blitt spurt etter av JENTER som både har og ikke har analsex, men det eneste som kan vises til av informasjon er ottars dømmende tanker om temaet eller info fra media-leger som forteller at dersom man gjør det rett så skader det IKKE!! Ikke sleng dritt etter de som faktisk prøver å skaffe litt info fra andre kilder en sitt eget hode, det blir bare for dumt. så lenge du ikke kjenner Petter privat, så ANER du faktisk ikke hva han står for og hva han tenner på sexuellt, å påstå noe annet blir patetisk og ødelegger mer synet på deg som meddebattant i denne diskusjonen, en det ødelegger for Petter!! det er du som virker trangsynt da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 21. januar 2004 #90 Del Skrevet 21. januar 2004 Denne svenske linken er faktisk veldig interessant. http://www.cirkuseros.nu/sidor/index2.html Noe å tenke på for unge menn, som tar det for gitt at analsex er deilig. La det være likestilling, slik at han først får en smak på hva det innebærer, før han "starter opp" på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Joppe Skrevet 21. januar 2004 #91 Del Skrevet 21. januar 2004 OBS! Når du kommer inn på linken over her, klikk på "Artikler" til venstre, scroll deretter ned til "Analsex - En jämlikhetsfråga" av sexolog Ulf Wiedeström. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 21. januar 2004 #92 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg er selv innen helsevesenet og har passet en eldre homofil mann; hans endetarmsåpning var tydelig "preget"; den hadde falt litt ut. Apro po knipeøvelser er det en god idé etter analsex, - det hjelper til å stramme muskelen igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2004 #93 Del Skrevet 21. januar 2004 Men kan man sammenligne eldre homofile menn, som jo faktisk KUN har samleier analt, med hetrofile som har det som en del av seksuallivet? At man skal være forsiktig og ikke buse på er jeg selvsagt helt enig i, men dersom man har det som en del av ett ellers "normalt" seksliv, er det allmenn kjent at man da har stor risiko for å ende opp med ødelagt lukkemuskel? Har dere noe informasjon om evt skader ved analsex? eller er det ikke noe info om noe helsevesenet VET er skadelig, fordi det er tabu? Jeg spør faktisk ikke for å være kranglete, men jeg liker analsex, og vil gjerne ha informasjon om det dersom det er farlig for meg i lengden å ha det som en del av sexlivet mitt. (selv om jeg aldri har analsex som gjør vondt, og risikerer å måtte kutte ut noe jeg synes er deilig.) Håper du Miranda, som jobber i helsevesenet kan gi litt svar? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Miranda Skrevet 21. januar 2004 #94 Del Skrevet 21. januar 2004 Men kan man sammenligne eldre homofile menn' date=' som jo faktisk KUN har samleier analt, med hetrofile som har det som en del av seksuallivet?[/quote'] Jeg tror ikke det skal likestilles. Nettop fordi, som du sier, at det er en del av det. Jeg har aldri, via mitt arbeide/utdannelse, hørt at man kan ende opp med ødelagt lukkemuskel ved et ellers normalt seksliv. Man har en muskel, den blir strukket ved analsex, men etterpå trekker den seg sammen igjen. Den får tid til å "hele". Knipeøvelser kan være med til å bevare spenstigheten. Homofile menn har kun analsex, - gjennom årene blir muskelen strukket og vil ikke kunne trekke seg helt tilbake til sin normale fasong. Disse homofile mennene har analsex kanskje flere ganger i uka, - i et heterofilt forhold er det kanskje snakk om et par ganger om måneden (??) Det er et viktig spørsmål, men jeg tviler på at det er noen informasjon. Ikke fordi det er tabu, men fordi behovet ikke eksisterer. Informasjonen kretser mere rundt hygiene og beskyttelse mot sykdommer. Aline, jeg vet ikke om dette var de svar du søkte? I allefall synes jeg ikke det er noen grunn til at du skal holde opp så lenge du nyter det. Jeg tror noe av problematikken ligger i folks frykt og fordommer i forhold til analsex. Derfor oppstår spekulasjoner som dette. Miranda Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Birger Skrevet 21. januar 2004 #95 Del Skrevet 21. januar 2004 Det er jo ikke verre enn at man kan avstå fra analsex, hvis man er utrygg på om det er uheldig på sikt. De fleste blir jo heller ikke narkomane, selv om man vet at stoff kan gi velvær/nytelse. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2004 #96 Del Skrevet 21. januar 2004 Miranda: Hjertelig tusen takk!! Og ja, du ga meg den informasjonen jeg spurte etter. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aline Skrevet 21. januar 2004 #97 Del Skrevet 21. januar 2004 ... Jeg tror noe av problematikken ligger i folks frykt og fordommer i forhold til analsex. Derfor oppstår spekulasjoner som dette. Miranda Det er nemlig det jeg også tror, det er derfor jeg synes det er greit å høre det fra folk som vet litt om fakta, og ikke bare spekulanter eller mennesker med fordommer mot ting de ikke har kjennskap til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 21. januar 2004 #98 Del Skrevet 21. januar 2004 Jeg har nå aldri skjønt meg helt på at det i heterofile forhold skal være nødvendig å ta i bruk tarmer/innvoller i sitt seksualliv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
slapp_nuddel Skrevet 21. januar 2004 #99 Del Skrevet 21. januar 2004 Sex til utvortes bruk? Blir bare runking da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Myumi Skrevet 21. januar 2004 #100 Del Skrevet 21. januar 2004 Miranda: Hjertelig tusen takk!! Og ja, du ga meg den informasjonen jeg spurte etter. :D Du er vel allerede i gang med å lage bannere til anal manifestet ditt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå