Gå til innhold

thomas gjertsen igår

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

noen som så gårsdagens episode av thomas gjertsen? han er ute i skogen og ser på folk som suger og blir tatt bakfra. så tar han av seg buksa og vasker seg og kryper rundt med bare skjorta som skjuler tisseluren sin. bandt han den opp eller noe for skjorta var jo veldig kort?

uansett syns dere dette er smakfullt tv? hadde min mor sett dette hadde hun kastet opp.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha ikke noe av det programmet er smakfullt. Synes det likner litt på det danske "klovn". Flaut og morsomt :fnise:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

ja det er klisslikt klovn jo....

Skrevet

haha, ja! Pinlig, og han er ihvertfall ikke redd for å drite seg ut (muahaha, bad joke)

Men det kan bli litt vel mye bæsj og promp.. nesten sånn at jeg forventer at hver episode skal involvere enten diare eller oppkast. Men på den episoden som gikk sist så heiet jeg på Thomas! hehe, stakkars :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

noen som så gårsdagens episode av thomas gjertsen? han er ute i skogen og ser på folk som suger og blir tatt bakfra. så tar han av seg buksa og vasker seg og kryper rundt med bare skjorta som skjuler tisseluren sin. bandt han den opp eller noe for skjorta var jo veldig kort?

uansett syns dere dette er smakfullt tv? hadde min mor sett dette hadde hun kastet opp.

Da må mora di være svært skjør!

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...