Gå til innhold

Brud i blinde

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe jeg ikke helt skjønner er at det har nå vært to sesonger av "brud i blinde". Etter den første sesongen, var jeg innom TLC sin nettside der de søkte par til sesong to. De som da meldte seg på MÅ jo ha vært klar over konseptet til dette programmet. For det har jo allerede gått en sesong èn!!!!

Så at de da ikke lager en scrap book sammen eller planlegger litt i forveien, forstår jeg bare ikke. Og de kan slutte å leke så overrasket når de får nyheten om at han skal planlegge alt - den kjøper jeg ikke lenger! :fnise:

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg ikke helt skjønner er at det har nå vært to sesonger av "brud i blinde". Etter den første sesongen, var jeg innom TLC sin nettside der de søkte par til sesong to. De som da meldte seg på MÅ jo ha vært klar over konseptet til dette programmet. For det har jo allerede gått en sesong èn!!!!

Så at de da ikke lager en scrap book sammen eller planlegger litt i forveien, forstår jeg bare ikke. Og de kan slutte å leke så overrasket når de får nyheten om at han skal planlegge alt - den kjøper jeg ikke lenger! :fnise:

Hehe, dette har jeg også tenkt på :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Noen som så sist episode? Sykt nydelig kjole hun fikk. Litt nysgjerrig om noen tok igjen hvilken modell det var? :)

Skrevet

Hmm.. Har tro på at min kjære hadde klart å lage et fantastisk bryllup til oss, både mtp dekorering, mat, underholdning, sted osv. Han er veldig strukturert og liker å ha ting unnagjort så raskt som mulig, så akkurat slike ting hadde jeg ikke vært bekymret for i det hele tatt :)

Men tror også at bryllupet ville blitt i en mindre skala enn det jeg ønsker/kan tenke meg. Ikke det at jeg ser for meg noe overdådig, men vi (jeg? :fnise: ) planlegger å gifte oss en plass her i Norge som gjør at alle må reise langt og da hadde det vært morsomt å gjøre en helg utav det :) Han derimot kunne helst tenkt seg å dra til utlandet og bare tatt med oss nærmeste familie, så er et lite sprik mellom oss der.

Meeeen.. Brudekjolen tror jeg ikke jeg hadde turt å overlate til ham! En gang jeg satt å så på kjoler på nett fikk jeg han til å se om det var noen der han ville valgt om vi hadde vært med på programmet. La oss bare si at den han valgte ut var en jeg ikke ville hatt til vurdering engang :sukk:

Er som de fleste her litt overrasket over hvor lite det taes hensyn til brudens ønsker, men kan jo godt være som noen også sier at det ligger litt føringer fra produksjonens sin side. Skummelt..

• 1 år senere...
Skrevet

En ting jeg ikke fatter ved programmet, er enkelte av brudenes holdning.. "Håper han ikke bare sitter hjemme og spiller playstation". WTF?? Bekymrer man seg for sånt, burde man stille seg spørsmålet om man har valgt riktig mann ;)

Ellers er jeg sikker på at min kjære ville bestå den oppgaven med glans!

• Liker 1
Skrevet

Eg hadde fint overlatt bryllupsplanlegginga til min forlovede. Kva kan gå galt egentlig? At han hadde valgt grønne serviettar istadenfor lilla? Georiner istadenfor peoner? Og så hadde eg vore spent på kva for ein kjole han hadde valgt ut til meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...