AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Har ettehvert innsett at kjøkkenskapene mine er fulle av gammelt, slitt og utdatert utstyr. Noe er sikkert 20 år gammelt... Har bestemt meg for å oppdatere når det gjelder bakeboller, glassskåler, andre skåler etc. Noen som har tips til litt fancy utstyr som samtidig vil være like aktuell om noen år.
effy Skrevet 15. mars 2012 #2 Skrevet 15. mars 2012 Av bakeboller så synes jeg Høyang Polaris sine er fine. Ellers er jeg veldig glad i Rosendahl serien, spesielt glasskåler. De har et tidløst design. Ta turen innom Kitchen, Traktøren eller Jernia. Der har de mye fint;)
acna Skrevet 15. mars 2012 #3 Skrevet 15. mars 2012 Av bakeboller så synes jeg Høyang Polaris sine er fine. Ellers er jeg veldig glad i Rosendahl serien, spesielt glasskåler. De har et tidløst design. Ta turen innom Kitchen, Traktøren eller Jernia. Der har de mye fint;) Jeg har mye av rosendahl-serien, og angrer på at jeg ikke valgte noe annet. Fint og klassisk, men kvaliteten er ikke fantastisk. Selv om glasskålene virker solide, så får de lett skår :/ (Jeg har flere venner som har samme erfaring) Er ellers enig med deg. Mye fint i de butikkene:)
BraMaling Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Husk også å ta med rab hvis du handler endel. Noen kjeder sliter dessverre med dårlig økonomi og har stort sett 50% salg omtrent hele tiden (f.eks Tilbords og Christiania Glassmagasin) så kan jo være smart å følge med. Forøvrig endel samme erfaringer som Husvarm over...
Brunhilde Skrevet 15. mars 2012 #5 Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker tingene fra JosephJoseph godt. Stilig og funksjonelt. 2
LeaMichele Skrevet 15. mars 2012 #6 Skrevet 15. mars 2012 Jeg liker tingene fra JosephJoseph godt. Stilig og funksjonelt. så mye stilig! 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå