Gå til innhold

27 stemmer

1. 1. Er du en pluss-hore?

• Ja, herregud som jeg elsker plusser!
      16
    • Ja, men det får ALDRI du vite! Moahahaha
      5
    • Nei, slikt er for bermen.
      6
  2. 2. Silfen, er du en pluss-hore?

• JA
      16
    • Ja
      5

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Hei, jeg heter Wombat.. og jeg tror jeg er en pluss-hore :flau:

Jeg innrømmer det: Når jeg har skrevet et innlegg, og den herlige, grønne lille plussen dukker opp... da kjenner jeg at jeg blir litt sånn rettere i ryggen. Sola skinner sterkere. Maten smaker bedre! Sjokoladen smelter på tunga raskere... Alt blir liksom innhyllet i en sånn derre lysfontene! :danser:

Når jeg har skrevet et innlegg i en tråd som kommer opp på newsfeeden, da hender det at jeg går inn for å se om noen har kommentert det jeg skrev... og for å sjekke om det har blitt noen plusser :ninja:

Er du også en pluss-hore? Eller er det bare meg... alene i skammen?

Endret av Wombat
  • Liker 21
Videoannonse
Annonse
Gjest Kevlarsjäl
Skrevet

Noen ganger besøker jeg gamle tråder for å se om jeg har fått noen plusser. :sjenert:

• Liker 11
Skrevet

Tja, jeg syns jo det var litt kult da jeg oppdaget at jeg hadde en såkalt populær post. Men selve innholdet i posten var jo ikke så kult, hehe. Ellers syns jeg det er artig å få plusser på innlegg som er litt gjennomtenkte, men de fleste kommer jo på svada. Så kanskje jeg er sånn miniplusshore.

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Heeeeeerlig!

Trodde jeg var alene :sjenert:

De er så grønne og fine :rodmer:

Og jeg også sjekker om jeg har fått plusser :flau:

For noen dager siden skrev jeg et innlegg som hadde 36 plusser sist jeg sjekka! Oh lykke!

• Liker 6
Skrevet

Jeg klarer ikke velge på avstemningen. Jeg trenger et alternativ bare for meg!

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Bare så dere vet det så har jeg gitt dere +'er alle sammen, mine med-plusshorer :fnise:

• Liker 7
Gjest Skitten pique
Skrevet

Noen ganger sitter jeg og hopper på rumpa mi for hvert pluss jeg er nærmere den store "populær post" plakaten som kommer ved 50 (?)+.

...

Can I have + for no reason plz?

Heeeeeerlig!

Trodde jeg var alene :sjenert:

De er så grønne og fine :rodmer:

Og jeg også sjekker om jeg har fått plusser :flau:

For noen dager siden skrev jeg et innlegg som hadde 36 plusser sist jeg sjekka! Oh lykke!

Har et med 35 nu :danse:

• Liker 6
Skrevet

Jeg klarer ikke velge på avstemningen. Jeg trenger et alternativ bare for meg!

Done

• Liker 7
Skrevet

Godt å vite at jeg ikke er alene folkens :klemmer:

Jammen ble det ikke noen plusser også... blir jo rent nyforelsket i dette forumet jeg nå! :rodmer:

• Liker 4
Skrevet

Det er hyggelig med plusser da :)

• Liker 4
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Can I have + for no reason plz?

Værsågod! :klemmer:

• Liker 3
Gjest Skitten pique
Skrevet

Værsågod! :klemmer:

Den ene tjeneste er den andre verdt. :lur:

• Liker 3
Gjest Maria_Marihøne
Skrevet

Den ene tjeneste er den andre verdt. :lur:

:duskedame:

• Liker 4
Gjest Raindrops
Skrevet

Haha, nå ble jeg nesten fristet til å lete gjennom alle innleggene mine for å se hvilket som har flest plusser, for jeg sjekker aldri om jeg har fått plusser, glemmer det bare :fnise:

Men jeg er litt plusshore, ja. Sjekker ikke gamle innlegg, men blir glad når jeg ser at noen liker det jeg skriver :)

• Liker 6
Skrevet

Vi sitter jo her, Mac og jeg og slenger ut påstander og meninger og ordlektull og det som verre er.

Ikke vet vi hvordan resten av verden oppfatter oss. Og nå skulle vel ikke det være så viktig heller - hvordan vi blir oppfattet mener jeg. Men vi er alltid spent på om noen reagerer på det vi slenger ut her, og det er da, når vi tenker på det, at spenningen sitrer i kroppene våre og vi må inn å smugtitte på om den lille rundingen har blitt grønn eller ei.

Store barn har små gleder, og takk f..n for det. :fnise:

• Liker 5
Skrevet

Jeg er litt fascinert av dette plussfenomenet... av og til mistenker jeg at folk gir ironiske plusser, for det er ikke alltid jeg forstår hva som var så likbart med det hjernen min produserte når nysgjerrigheten driver meg tilbake til tidligere poster :fnise: Men det er jo hyggelig å i det minste se at folk har lest det du skrev! Det er litt som å si at man er enig uten å dra saken noe lengre. Eller som å si "lol", bare uten å faktisk si det, for det er jo pluuuutselig ikke kult lenger.

• Liker 3
Skrevet

Synes det er en smule artig med plusser, ja :sjenert:

Tror rekorden på et innlegg ligger på ca 40 pluss om jeg ikke husker galt. (et innlegg i facebookovershare-tråden) I denne tråden har jeg forøvrig flere innlegg som har fått en del pluss :goodbye:

• Liker 3
Skrevet

Done

Yay, skal stemme straks forumet slutter å time ut bare jeg forsøker. Kanskje jeg blir smekket på fingen eller noe. :forumparanoid:

• Liker 4
Skrevet

Jeg må si at det var fryktelig mange plusser i denne tråden nå... Kanskje det er en helt egen greie å elske å GI plusser?

• Liker 4
Skrevet

ja det er jeg :sjenert:

må stadig tilbake i tråder og se :sjenert::flau:

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...