Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt langt hår ned til mitt på overarmen. Veldig tykt hår. I går skulle jeg klippe meg til ca skulderlengde med skrålugg. Nå sitter jeg her med hår til rett under ørene som er kortere i nakken enn foran, og en lugg som er 2 cm på det korteste. I tilegg står det rett ut fordi det er så tykt, og frisøren ikke tynnet det ut som jeg ba om.. Jeg slapp riktig nok å betale, men jeg er så fryktelig fortvilet, lei meg og misfornøyd. Er det noe som helst damagecontrol jeg kan gjøre? Får ikke håret opp i hestehale, noe jeg ba om, pga at hun klippet det så kort i nakken :tristbla:

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Har hatt langt hår ned til mitt på overarmen. Veldig tykt hår. I går skulle jeg klippe meg til ca skulderlengde med skrålugg. Nå sitter jeg her med hår til rett under ørene som er kortere i nakken enn foran, og en lugg som er 2 cm på det korteste. I tilegg står det rett ut fordi det er så tykt, og frisøren ikke tynnet det ut som jeg ba om.. Jeg slapp riktig nok å betale, men jeg er så fryktelig fortvilet, lei meg og misfornøyd. Er det noe som helst damagecontrol jeg kan gjøre? Får ikke håret opp i hestehale, noe jeg ba om, pga at hun klippet det så kort i nakken :tristbla:

fysøren, folk skal ikke få lov til å klippe hår..

hvor var det du klippet deg?

jeg har sluttet å klippe meg i bygda, må dra til storbyen for å klippe meg.

de klipper opp håret og ødelegger slik du beskriver ovenfor,.

Skrevet

Jeg klippet meg i en av norges største byer.. Har til og med klippet meg der før, og blitt fornøyd. Men nå var det ny frisør, og for å si det sånn.. aldri mer.. jeg føler meg så stygg og fæl:( :grine:

AnonymBruker
Skrevet

Var det ikke akkurat NÅ det ble veldig in med caps? :)

Uff skjønner fortvilelsen, har vært der selv. Men bortsett fra å dandere det litt med klemmer, hårbånd o.l. så er det vel bare å holde ut mens det vokser seg til..

Skrevet (endret)

Å herregud.. :sjokkert: Stakkars deg! Det er det verste altså! Tror nok ikke det fins noen annen løsning enn å klippe seg enda kortere, det er selvfølgelig utrolig kjedelig siden du ikke ville ha kort hår, men ser det sånn ut som jeg forestiller meg er du mer tjent med å klippe deg litt sånn ala Emma Watson.. kanskje det kunne vært noe? Ellers så vet jeg ikke hva jeg skal si bortsett fra at frisøren som klippet deg burde ha fått smekk! :pisk:

Edit: annen løsning ift å redde frisyren din tenkte jeg på..

Endret av Rosenknoppen
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gå tilbake og krev extensions.

Kan jeg få spørre, hvordan utartet dette seg? Hva sa frisøren? Skjønte hun selv at hun hadde tabba seg ut? Syns det høres skikkelig tragisk ut å klippe så elendig og sende kunden avgårde uten å gjøre noe for å fikse det.

Kan du legge ned luggen med klemmer? Klarer du å få håret ditt inn i sånne supertynne gjennomsiktige strikk? Jeg har også nemmelig blitt skamklipt hos frisør (også kortere bak en framme), etter noen uker klarte jeg akkurat å få håret i et sånt minigummistrikk.

Tygg b-vitaminer og ta ølgjær og litt sol slik at du stimulerer hårveksten mest mulig.

• Liker 3
Skrevet

Jeg ba om lang sidelugg, luggen starter 2cm fra midt på panna. der har jeg en verv, så jeg kan ikke ha lugg der engang. Det korteste håret i nakken er kanskje 5 cm, og jeg har ikke sjans til å få det i hestehale.. Hun skjønte nok at hun hadde tabba seg ut, for jeg slapp å betale.. Men uansett, penger kan ikke rette opp i skaden nå :tristbla:

Skrevet

Kan redde luggen med klemmer forresten, men er altfor kort til noen som helst strikk..

Skrevet

Har du tenkt på extensions?

jeg veit om ei venninne som ble klippet altfor kort i forhold til hva hun ønsket og ba om, og hun fikk satt inn dette bak, bare for å fylle på litt for lengden.

Skrevet

Føler med deg, har vært i en lignende situasjon selv, hvor frisøren tynnet ut håret mitt altfor mye, så det nesten så ut som at jeg bare hadde et par hårstrå hengende. Fant ut at eneste løsningen var å klippe det helt kort, men det er et rent helvete å vente på at det skal gro ut igjen... Håper du finner en løsning som passer for deg. Synes det virket som en god idé å kreve gratis extensions for å rette opp i skaden. Lykke til!

Skrevet

Om det er såpass kort så tviler jeg på at det vil se så veldig bra ut med extension, da tror jeg heller at jeg ville prøvd å få til en fin frisyre i stedet for.

Gå og klag til frisøren (hun må jo vite at du ikke er fornøyd allerede), og krev å bli klippet (av en annen!). Det hjelper jo ikke mye at du ikke måtte betale når det ble så feil, og du ikke er fornøyd. De bør iallefall gi deg en frisyre du føler er ok mens du venter på at det vokser ut. Det minste de kan gjøre er å tynne det litt slik at det ikke stikker ut!

AnonymBruker
Skrevet

Har du ikke vett nok til å si fra FØR frisøren er ferdige å klippe?

Det går faktisk an å følge med i speilet og si stopp når du ser at frisøren setter saksa på feil sted.

Det blir for dumt å klage etterpå, når du ikke har sagt noe underveis. Da kan du takke deg selv.

Og i tillegg sitter du hjemme og klager på at frisøren ikke har tynnet ut håret som du ba om? La du ikke merke til det før du kom hjem da, eller?

Der burde du også sagt fra - når frisøren sier at han/hun er ferdig, så må du gi beskjed om det er noe mer du vil ha gjort.FØR du går hjem..

Synes du rett og slett virker litt tafatt, og et tips er å følge LITT med på hva som blir gjort underveis, neste gang du er hos frisøren.

• Liker 5
Skrevet

Tror du har rett til å få dekket kostnader til extensions. Dra tilbake og krev at du skal ha det :)

Skrevet

Åh jeg vet hvordan du har det, kom hjem fra en supermislykket frisørtime på fredag. Hadde gitt frisøren bilder og klare instruksjoner om hvilken farge jeg ville ha, gikk ut og følte meg som en EMO etterpå.

:kose:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...