Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal ta restylane om en uke, men bekymrer meg veldig for om jeg kommer til å se helt forferdelig ut etterpå, med tanke på blåmerker. Kommer ansiktet mitt til å være helt blått? Skal ta behandling under øynene og foldene som går langs siden av nesen og nedover mot munnen.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du vil nok få noen merker i etterkant men disse burde gå over i løpet av noen dager - en uke

AnonymBruker
Skrevet

Dytt

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vurdert dette selv: rundt øynene og munnen, men har aldri hørt om noen som har gjort det før og om det blir bra eller ikke...

Kan du holde oss oppdatert på hvordan det går, og om du er fornøyd/mindre fornøyd?

Skrevet (endret)

Jeg skal ta restylane om en uke, men bekymrer meg veldig for om jeg kommer til å se helt forferdelig ut etterpå, med tanke på blåmerker. Kommer ansiktet mitt til å være helt blått? Skal ta behandling under øynene og foldene som går langs siden av nesen og nedover mot munnen.

Jeg tok Restylane på en klinikk i Oslo sentrum rett over nyttår. Ansiktet ble ikke blått :), men det stikkes jo en hel del og jeg fikk stikk-merker (små røde og lett irriterte prikker) som varte noen dager, men hudkrem med litt farge dekket det fint.

Ta det på en torsdag og fri på fredag og jobb på mandag. helt suverent.

Lykke til!

Hilsen Laila

Innlegg endret for reklame

Endret av Kosemose
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har tatt restylane i furene fra nesa til munnen, to ganger, sist i dag faktisk :)

Har ikke blitt noe blå. Men en blir en del hoven da...holder meg inne i dag for å si det sånn. Det er intenst i 2 dager, så forsvinner det. Men følte meg hoven og litt ujevn i ca 1 uke. men utrolig fornøyd med resultatet. Ser veldig naturlig ut.

Hvor skal du ta? Jeg tar på Colosseumklinikken hos Silje. Hyggelig og flink jente :)

AnonymBruker
Skrevet

TS her.

På Coloseumklinikken!

Er det mange "skjulte" restylanebrukere der ute, tror dere? Er det vanligere enn man tror?

AnonymBruker
Skrevet

Veldig OT, men hvordan i huleste uttaler man egentlig restylane? :fnise: Rett frem, eller med engelsk uttale?

AnonymBruker
Skrevet (endret)

Jeg tok Restylane på en klinikk i Oslo sentrum rett over nyttår. Ansiktet ble ikke blått :), men det stikkes jo en hel del og jeg fikk stikk-merker (små røde og lett irriterte prikker) som varte noen dager, men hudkrem med litt farge dekket det fint.

Ta det på en torsdag og fri på fredag og jobb på mandag. helt suverent.

Lykke til!

Hilsen Laila

Fri fra jobb bare fordi man ikke vil vise seg med sprøytemerker i ansiktet? God arbeidsmoral gitt. :nei:

Endret av Kosemose
Skrevet

Fri fra jobb bare fordi man ikke vil vise seg med sprøytemerker i ansiktet? God arbeidsmoral gitt. :nei:

Nå vet ikke jeg hvordan man ser ut etter slik behandling, men om noen velger å ta ut feriedager for å ta restylane så er det deres valg ;)

AnonymBruker
Skrevet

Blir litt mer enn bare noen sprøytestikk da :) Jeg har skrevet over, tok i går. Vokna opp i dag, sykt hoven. Men nå letter det.

Ta det på en fredag, så har du helga for å "komme" deg på :)

Tror mange tar det ja. Både det og botox. En sier restylane rett frem

Skrevet

Noen blir blå, andre ikke. Det er min erfaring. Noen burde ha fri en dag, andre kan reise rett på jobb ;)

AnonymBruker
Skrevet

Mer dytting.

Men takk for svar alle!

TS

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...