Lisa-Marie Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Hei hei! Det finnes jo så mye tilskudd man kan ta for alt mulig rart. Derfor vil jeg gjerne vite hvilke dere tar og hvorfor. Da kan man jo plukke opp litt tips hvis man har lyst til å prøve noe spesielt Jeg tar disse: -Krom: mot søtsug (hjelper ikke sånn utrolig men hjelper meg til å ikke kaste meg over sjokoladen når jeg er i butikken.) -Nattlysolje: mot de "søte" underjordiske store kvisene som kommer på haka en gang i mnd. (har ikke hatt disse kvisene på 2mnd!) -Suplex-B: standar hud, hår og negler tilskudd (merker står forskjell på håret, ikke så tynt og livløst) Endret 14. mars 2012 av Lisa-Marie
antibac Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Jeg tar: Jerntabletter C-vitaminer Magnesium Møllers Dobbel (A, D og E-vitaminer + Omega 3.) Multivitaminer Har jernmangel og D-vitaminmangel. Tar magnesium da jeg ligger i nedre "sjikt" og sliter litt med leggkramper. Tar C-vitaminer sammen med jerntablettene for at jernet skal bli tatt bedre opp i kroppen. Multivitaminer tar jeg fordi legen sa jeg burde :gjeiper: Manglene jeg har kommer mest sannsynlig av at jeg har vært for streng med kosthold og kropp (har ikke sultet meg, men har spist for magert og for lite i forhold til hvor mye jeg har trent). Har nå fått beskjed om å la være å trene en stund framover og ikke tenke kalorier. Det er nettopp det jeg gjør, og det er jævlig deilig Endret 14. mars 2012 av antibac
challenger Skrevet 14. mars 2012 #3 Skrevet 14. mars 2012 Betakaroten, hjelper med å holde fargen ved like og den hjelper mot soleksem. Green Kamut, bra for fordøyelsen. Grønnsaksbjørner, rett og slett fordi jeg spiser lite grønnsaker og har blitt anbefalt å bruke disse. Udo's Choice Omega 3-6-9, fettsyrer som er bra for kroppen.
Testosteron Skrevet 14. mars 2012 #4 Skrevet 14. mars 2012 Jeg drikker tran i vinterhalvåret. Ellers ingenting.
Gjest Nuppdupp Skrevet 14. mars 2012 #5 Skrevet 14. mars 2012 (endret) B12, jern og vitamin D sammen med tran. fordi legen sa jeg trengte det Endret 14. mars 2012 av Nuppdupp
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #6 Skrevet 14. mars 2012 Tran Multi-vitamin B-vitaminer Magnesium Kalsium og D-vitamin
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2012 #8 Skrevet 14. mars 2012 Tran Multi-vitamin B-vitaminer Magnesium Kalsium og D-vitamin Jeg har blitt påvist for lite D-vitaminer. Trenger kalsium pga sykdom. Magnesium er nyttig for mange prosesser i kroppen Multi-vitamin for jeg spiser litt lite Tran for D-vitamin og omega et eller annet. B-vitamin så jeg kan nyte et rødvinsglass nå og da.
-Turtle Skrevet 14. mars 2012 #9 Skrevet 14. mars 2012 Ingenting. Jeg spiser ordentlig mat Nettopp tatt blodprøver, og det eneste jeg manglet var d-vitamin. Men det var så lite at det var ikke nødvendig å ta noe tilskudd
Latinas Skrevet 14. mars 2012 #10 Skrevet 14. mars 2012 Efamol som har gla og nattlysolje i seg - motvirker acne og urenheter Zink med vitamin B3 og B6 - som skal øke effektiviteten til efamolen Biotin - økt hårvekst, tenker på øyenbryna mine Multivitamin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå