Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som kan gå under kategorien "naturlig". Jeg har ikke sansen for sminkedukker, og ville aldri hatt som mål å bli slik, men jeg føler at jeg ikke helt bruker de triksene jeg kunne brukt. Jeg tror jeg har potensiale, siden jeg ofte får komplimenter for mitt utseende, men jeg vet ikke hvordan jeg kan forbedre meg selv. Jeg begynner å bli litt lei av hvordan jeg ser ut, og kunne tenkt meg å bli litt mer fornøyd og selvsikker. Det eneste jeg er fornøyd med er håret mitt, som er langt og brunt og passer til hodeformen min etc.

Jeg bruker til daglig mascara, som regel en diskret øyenskygge (kun ett lag, ganske kjedelig, jordfarger som regel) og av og til en stripe eyeliner over øyenvippene oppe... Jeg har ren hud og bruker ingen hudprodukter, det nærmeste jeg kommer er fuktighetskrem et par ganger i måneden om jeg føler for det... Jeg har grønne øyne, veldig lyse... Også er jeg blek, men all verdens timer i solarium ville ikke hjulpet pga mangel på pigment... Pga en veldig travel hverdag har jeg ikke tid til å stå kjempelenge foran speilet hver morgen, men jeg kunne trengt en forandring! Har noen et tips eller to å komme med?

For å oppsummere:

Langt, brunt hår

Grønne øyne

Blek

For å si forklare bedre hvordan jeg ser ut (tør ikke legge ut bilde) er vel det nærmeste jeg kommer dette bildet:

Min lenke

Hva passer meg...?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Pass på at du har en pen frisøre som kler ditt ansikt. For all del, pass på at øyenbryna er nappet. Du kan feks kjøpe en farget dagkrem som gjevner ut huden i ansiktet, ta på pittelitt rouge.

Om du er dårlig på hår så er en god rettetang greit å ha.

Kanskje du kan gjøre noe med fargen på håret? Om du ønsker en forandring.

AnonymBruker
Skrevet

Grønne øyne kler forresten lilla. Så lilla topp/kjole er pent.

Skrevet

Hvordan kler du deg? Foruten hårfrisyre og øyenbryn er klær viktigst for et godt inntrykk, synes nå jeg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg napper øyenbrynene så det ser naturlig ut, men de har en form! Er lite flink til å gå med fargerike klær, kanskje det hadde hjulpet... Jeg tror jeg kler meg ganske diskret. Takk for tipset om farget dagkrem! :)

Skrevet

Det viktigste er at du kler fargene, ikke at de er fargerike for å være fargerike.

Gjest Tigress
Skrevet

Rødlilla eyeliner er fint på grøne auge. Få deg ein klipp som får fram andletet ditt, det er veldig mange som har ein veldig nøytral lang hårfasong og som hadde fått litt meir særpreg om dei turde å klippe seg. Bruk pudder. Og så må eg få tilrå BB krem: gjer veldig jamn og fin hud uten at du ser sminka ut, og passar ekstra godt for dei av oss utan pigment (eg har også brunt hår, grøne auge og er skikkeleg bleik).

Skrevet

Bruk farger som kler deg, i en styrke som du føler deg komfortabel i. Det gjelder både klær og sminke.

Fuktighetskrem og en mild rens er noe alle burde satse på. Huden din skal tjene deg i mange år til, så vær snill med den ;)

Ellers går det jo an å satse på litt lett fargede lipglosser, nye øyenskygger i duse farger, striper i håret, nye smykker (type H&M), noen tøffe sko, kanskje en highlighter og litt solpudder du kan bruke på dager du ønsker deg "litt ekstra". En spenstig negllakk slår aldri feil.

Det er ganske mye man kan gjøre uten at man blir nedlesset eller ser unaturlig ut.

Skrevet

Hei!

Jeg er ei jente som kan gå under kategorien "naturlig". Jeg har ikke sansen for sminkedukker, og ville aldri hatt som mål å bli slik, men jeg føler at jeg ikke helt bruker de triksene jeg kunne brukt. Jeg tror jeg har potensiale, siden jeg ofte får komplimenter for mitt utseende, men jeg vet ikke hvordan jeg kan forbedre meg selv. Jeg begynner å bli litt lei av hvordan jeg ser ut, og kunne tenkt meg å bli litt mer fornøyd og selvsikker. Det eneste jeg er fornøyd med er håret mitt, som er langt og brunt og passer til hodeformen min etc.

Jeg bruker til daglig mascara, som regel en diskret øyenskygge (kun ett lag, ganske kjedelig, jordfarger som regel) og av og til en stripe eyeliner over øyenvippene oppe... Jeg har ren hud og bruker ingen hudprodukter, det nærmeste jeg kommer er fuktighetskrem et par ganger i måneden om jeg føler for det... Jeg har grønne øyne, veldig lyse... Også er jeg blek, men all verdens timer i solarium ville ikke hjulpet pga mangel på pigment... Pga en veldig travel hverdag har jeg ikke tid til å stå kjempelenge foran speilet hver morgen, men jeg kunne trengt en forandring! Har noen et tips eller to å komme med?

For å oppsummere:

Langt, brunt hår

Grønne øyne

Blek

For å si forklare bedre hvordan jeg ser ut (tør ikke legge ut bilde) er vel det nærmeste jeg kommer dette bildet:

Min lenke

Hva passer meg...?

bruk youtube! :) der har jeg plukket opp masse gode råd og tips fra forskjellige Vlog-frøkner.

feks

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...