mEditari Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 (så sykt lange navn på produktene - argh!) anyhums Noen som har prøvd dette? Lurer på om jeg skal gå for det, eller bareMinerals Mineral Veil (som også har SPF). Noen tanker?
Djungelvrål Skrevet 14. mars 2012 #2 Skrevet 14. mars 2012 (endret) Flawless silk er enda finere på. Fikk feil sist og fikk Translucent silk men Flawless silk gav en mye finere glød. Men det passer best til kveldsbruk iom at det er endel skimmer i det. Du finner det her: http://www.ellos.no/d/Skjonnhet-helse-Makeup-negler/LilyLolo/_/N-1z141qyZ1z140wdZ1z141od?Nr=272456 Endret 14. mars 2012 av Liquorice
mEditari Skrevet 15. mars 2012 Forfatter #3 Skrevet 15. mars 2012 Jeg er ikke så glad i altfor mye skimmer, og når jeg er på jobb står jeg i ganske sterkt lys hele dagen, så det må nesten bli så naturlig som mulig. Men hvordan var finishen til Translucent? Bare helt matt?
Djungelvrål Skrevet 15. mars 2012 #4 Skrevet 15. mars 2012 Nei, det er litt shimmer i det også. Går nok greit hvis du ikke bruker så mye og ikke påfører det på nese og hake.... Kanskje det kan blandes med vanlig matt pudder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå