stinedå Skrevet 14. mars 2012 #1 Skrevet 14. mars 2012 Hei.. Meg og nylig kjæresten min traff hverandre for fem mnd siden. Aldri vært så lykkelig før Vi ble sammen for tre dager siden sånn skikkelig. Når vi var på hyttetur sammen. Han bor i Oslo og jeg i Stavanger, så vi har ikke møtt familiene til hverandre enda. Men mens vi var på hytten hans ringte hans mor som blir 50 i mai, å spurte om jeg ville være med dem til Stockholm en langhelg sammen med hele familien. Han ville ha meg med, så jeg sa ja. Men problemet mitt nå er jo hva kjøper jeg til henne til bursdagen? De betaler hele turen, så føler jo at jeg må komme opp med noe bra selv! Og kjæresten min har allerede gitt hans gave til henne, så kan ikke gå sammen med han.. Noen forslag??? - Håper jo inderlig at jeg får treffe de før vi drar på turen, viss ikke noen tips på hvordan jeg skal takle en hel tur med de som første møte??
Gjest M0ntriark Skrevet 16. mars 2012 #2 Skrevet 16. mars 2012 Hvordan takle en hel helg? Smil, vær i møtekommende, interessert i de og dem uten å bli påtrengende. Normal oppførsel og ikke for alt i vereen drikk deg full/brisen! Glass til nat og kaffe, men greit å holde seg rimelig oppegående. Du skal trossalt sette førsteinntrykket på turen. Kommer nok til å gå fint. Ang gave. Spurt kjæresten? Kjøp et pent smykke til hun. Er som regel ganske safe mot at du får litt hjelp til å finne ut hva hun liker. Eller gavekort da enten på dag-spa eller noe men gavekort synes ofte jeg er ekkelt for da synes summen..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå