Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #1 Skrevet 14. januar 2004 Hoppla! Jeg arrangerer surpriseparty i anledning min manns 30 årsdag, og synes kanskje jeg burde si noe. Tenker en "lett" tale, ispedd noen gullkorn (karakteristikker av han, stjernetegnet hans mm), men kan også tenke meg å ha med et dikt om eller til han. Liker godt Andre Bjerkes "Åtte roser", men det er jo til hunkjønn (han er ingen hulder ) Er det noen som kan hjelpe meg? Tusen takk!
Spiralis Skrevet 14. januar 2004 #2 Skrevet 14. januar 2004 :o Er du sikker på at dette er en god idè?
Arkana Skrevet 14. januar 2004 #3 Skrevet 14. januar 2004 Jeg synes "Jeg holder ditt hode" av Stein Mehren er veldig fint, og litt "unisex" på en måte. Stein Mehren har forøvrig mange fine kjærlighetsdikt, bare søk litt på nettet så finner du mange. JEG HOLDER DITT HODE Det er ikke lov å gjengi dikt og sangtekster etc. som ligger innunder Kopinors regler. Du kan lese mer på hjemmesidene deres her. Tusenfryd - moderator
bluebird Skrevet 14. januar 2004 #4 Skrevet 14. januar 2004 :o Er du sikker på at dette er en god idè? Det tenkte jeg også. :oops:
Gjest Anonymous Skrevet 14. januar 2004 #5 Skrevet 14. januar 2004 :o Er du sikker på at dette er en god idè? Ja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå